Osvrt na Big Brother

Ajde, kada već večina blogera nešto napisala o tome, budem sada i ja. No naravno ja ne budem pisao o kandidatima, budući da o njima nemam pojma, jer pogled na TV bacim jako rijetko i to možda dok sidjem dolje čekajući ručak, a tada imam TV izbor sapunice : big brother, pa BB ipak odnese pobjedu.
Osobno mislim da je što se tiće financijskog dijela RTL napravio dobar posao, jer isto to imaju i na svojoj originalnoj njemačkoj postaji, a i BB u cijelom svijetu već nekoliko godina donosi samo profit, tako da...Što se tiće publike koja to gleda, smatram da su to večinom maljoljetna publika, te tako mislim da bi bolji BB potez bio da kandidati smiju biti i mlađi od 23 jer bi to podiglo gledanost.
A sada što ja mislim o tom showu. Pa ništa puno, osobno moram priznati da sam se htio prijaviti, onih milijun kuna prilično privlaći, a i kad bi me ljudi tako upoznali možda bi mi se otvorile neke šanse za budučnost. A i mogao bih promovirati underground punk rock scenu, lol. No osobno mislim da je to show ravan zoološkom vrtu za ljude. Istina, to je njihov izbor, ali naravno da nitko nije svjestan kako mu može biti da u 3 mjeseca vidi samo 11 ljudi, da ne ćuje niti jednu vijest iz vanjskog svijeta, i da se nalazi u istome prostoru, a cijela te nacija gleda kada god hoće. Pretpostavljam da će oni koji budu zadnji ostajali sve više kipiti, ali pokušavati što više to skrivati u sebi, budući da su onda bliže i milijunu. Još jedna stvar koja je tu važna za napomenuti je da tu sigurno ima glume. Teško je biti prirodan kada znaš koliki te auditorij promatra, barem prvih nekoliko tjedana dok se navikneš, opustiš i počneš biti svoj. No naravno ja bih odmah prestao biti svoj kada bi 3 mjeseca morao biti odvojen od kompjutera, nogometa, prijatelja, roditelja, grada Osijeka i još ako se ne smije tamo imati svoj discman od glazbe koju slušam. Užas, svaka čast onima koji su tamo i koji još ne kipe,barem ne vidljivo.
I što da sad ja još kažem o tome. Planirao sam kratak post, on takav i je, no mislim da sam u njemu rekao sve što sam htio, a ako me još nešto u vezi showa zaintrigira moj blog će biti prvo mjesto gdje će se to moći saznati...
btw ova slika je prvo što mi se pojavilo kada sam na googleu utipkao "big brother" i eto baš zato sam je stavio...luda je...lol

Post je objavljen 30.09.2004. u 16:08 sati.