Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/wrc

Marketing

1. S LOEB 92 Pts
2. P SOLBERG 64 Pts
3. M MÄRTIN 59 Pts

1. CITROËN 150 Pts
2. FORD 112 Pts
3. SUBARU 91 Pts

do kraja se voze još

1 - 3 October 2004. Italy

ove godine se prvi put ne vozi po poznatim uskim asfaltnim cestama oko SanRema, nego po novoj šljunčanoj ruti na Sardiniji.
teško je predviđati, ali zbog nezainteresiranosti Sainza i očite slabosti Martinovog Forda, može se pretpostaviti da će se opet ponoviti borba između Loeba koji iz utrke u utrku dokazuje svoje savladavanje neasfaltnih rallya i Solberga koji mora dobiti još mnoge bodove želi li osvojiti još jedan naslov prvaka. U igri je još i Gronholm, koji ako ga auto bude služio ima velike šanse završiti na podiju, vjerojatno i prvi... ali zbog nepouzdanosti (n)ovog Peugeota 307 mislim da neće završiti rally. Duval iako dobar još uvijek puno griješi, a ostale nažalost nije vrijedno spominjati.

15 - 17 October 2004 France

Ovdje ne bi trebalo biti iznenađenja, domovina sebastiana Loeba, poznate staze i njegovo sjajno vladanje autom na asfaltnoj podlozi može samo nesrećom ili otkazivanjem relativno pouzdanog Citroena dati nekog drugog pobjednika.
Na Solbergu je da pokuša biti drugi ako želi sačuvati nade za prvenstvo... Šanse bi mu moglo popraviti i najave nestabilnog vremena.... najveći suparnik trebao bi mu biti Markko Martin ali mogao bi biti i Gronholm jer Peugeot sa svakom utrkom ima sve manje poteškoća, a i on već dvije usavršava svoju vještinu vožnje asfaltom.

29 - 31 October 2004 Spain

Drugi asfaltni rally, domovina Carlosa Sainza koji iako domaćin, u sjajnom autu i uvijek visoko plasiran ne bi po mom mišljenju trebao sudjelovati u borbi za prvo mjesto koje opet čeka Sebastiana Loeba. Pitanje je koliko žara ima španjolac, da li će se boriti za drugo ili će kao u zadnje vrijeme voziti sigurno i pomicati se u poretku odustajanjima drugih. Iako se vozi krajem desetog mjeseca vrijeme bi trebalo biti suho, i Solberg bi , naravno ako u Italiji i Francuskoj ne napravi neku veću pogrešku, trebao bi se boriti sa Gronholmom, Martinom ili Duvalom za drugo mjesto.

12 - 14 November 2004 Australia

Sezona završava u ljetnoj Australiji. I iako postoji nada da će se Solberg približiti Loebu kroz ova 3 rallya na 5-10 bodova razlike, iskreno sumnjam. Ako uspije, gledat ćemo nevjerojatno zanimljiv rally gdje će se njih dvoje boriti do zadnjeg metra kao u Velikoj Britaniji.... što ako se dogodi , nade polažem u Solberga.
Najvjerojatniji ishod je ipak da će prvenstvo biti rješeno i da će Gronholm, koji je gladan i žedan pobjeda, osvojiti rally.
A Loeb, da dokaže svoju sveukupnu nadmoć pobjediti Solberga u borbi za drugo mjesto...



Naravno, sve ove moje pretpostavke su smješne ako se uzme u obzir opasnost i nepredvidivost ovog sporta i učestalost nesreća na rallyima, pogotovo kada se (kao u Velikoj Britaniji Solberg i Loeb) vozi na rubu izlijetanja; ipak za onih dvoje - troje koji čitaju (uključujući mene) nisam mogao ne napisati koju... pa da se nasmijem sebi za mjesec-dva

Ono što se ipak može sa nekom sigurnošću reći je da će Loeb, kojemu trenutno nema ravnog na asfaltu, osvojiti svoje prvo WRC prvenstvo već u drugoj godini natjecanja nakon što je prije samo dvije godine osvojio sa Saxom JWRC prvenstvo. Time će uz konstantno dobru vožnju Sainza omogućiti Citroenu da osvoji prvenstvo i među proizvođačima... i to drugu godinu za redom

Post je objavljen 22.09.2004. u 20:00 sati.