Velepoštovana velepubliko oću i ja bit u trendu i pisat (iako s malim zakašnjenjem) o VELIKOM BRAzDERU, najnovijem modelu poznatog njemačkog proizvođača traktora i najvećoj konkurenciji John Deeru iliti po naški Džondiru, Tomi Vinkoviću, Thompsonu i sl. produktima.
Stvoren je u velikoj bavarskoj tvornici iz koje su potekla i mnoga druga moderna prometala, od kojih su najfascinantniji i navodno najkvalitetniji nazvani prema imenu kćerke izumitelja Otto motora. Ovaj izdanak traktorske industrije izgrađen je od 100 % originalnih švapskih dijelova, dovezenih iz Tajvana, a koje su složili rumunji. U njega je ugrađeno dvije tisuće šarafa, dvadeset tri kamere, sva moguća dodatna oprema i puno ljubavi.
Posebno napominjemo da je u našem gradu izgrađena posebna proizvodna hala samo za potrebe promocije nekoliko modela traktora, i sastoji se od garaže i vrta u kojem je đakuzi, a koji je pod videonadzorom 8 sati na dan u tri smjene.
Zasad je na lageru dvanajst novih modela. Šest benzinaca i šest dizelašica. Dizelašice su u načelu ok, jer imaju početnu prednost da nemaju pimpeka, pardon auspuh im ne viri van karoserije. No ukupno gledajuć:
- bar dva dizel modela imaju premalo dodatne opreme, a prevelike spojlere, s time da je jedna ihihi bljuv varijanta.
- jednom benzincu fali par šarafa, vjerojatno od hrđe nakon kupanja u svom bazenu
- jedan dizel ne možeš upalit ni kurblom
- dva benzinca s kabinom i dužom ceradom izgledaju simpa, iako se još trebaju potvrdit
- jedan benzinac fakat nije normalan, nakrcan spojlerima i brabus auspuhom, nalickan do bola, a s najslabijim motorom
- drugi, benzinac kabriolet ima previše konja s obzirom na potencijal performansi putnog kompjutora, isti je nadalje prvi pokazao svoj auspuh
- kabriolet dizel je preluuud.
- dva modela srednje klase, po jedan dizel i benzinac, imaju uravnotežen odnos cijene i kvalitete, ne pitanje je da li je to dosta za dobre prodajne rezultate
- najjači dizel model je moj favorit.
Ovo su tek prve procjene i moguće je da neki od modela iskoči iz danih okvira prilikom daljnjeg tijeka reklamne kampanje.
Kako su prva testiranja izdržljivosti karoserije i motora tek počela teško je prognozirati koji od ovih modela će biti najuspješniji. Prve procjene će biti dane kad dođe do curenja ulja iz karburatora dizel modela i psihičkih problema vezanih uz taj Pred Agrikulturalni Sindrom, tzv. PAS (a baš me zanima i kako i gdje će začepljivat i mijenjat filtere za ulje budući je cijeli kompleks pod videonadzorom - he he he), zatim razni problemi vezani uz njegu karoserije, posebice osjetljivih dizel motora, i to odstranjivanje brzorastućeg grmlja korozije sa zadnjih felgi, pranje preko cerade, nedostatak dodatne opreme, nemogućnost korištenja praonice vozila kad se god hoće, smrad ispušnih plinova i sl. Osim toga svi znaju da šest dizel modela sto dana u jednoj garaži može značiti samo jedno. Letjet će perje. Pardon, štosdemferi.
Kod benzinskih modela najveći se problemi očekuju zbog nemogućnosti išpricavanja ulja iz motora u nekakav dizel model, odnosno nemogućnosti olakšanja korištenjem desne prednje felge (što je sve posljedica videonadzora), što često dovodi prevelike turaže motora, naprezanja karoserije, te do psihičkih problema, jer se sva dodatna energija prebaci u sistem za hlađenje, pa u putnom kompjutoru dođe do pada napona što ima za posljedicu nepravilno funkcioniranje senzora.
Postavlja se i pitanje pranja i čišćenja garaže. Također je pitanje kako će se trošit skromni budžet za promociju. Tu nas čekaju velike odluke. Oće li se koristit na benzin ili na dodatnu opremu.
U svakom slučaju ovaj novi traktor je izazvao oprečna mišljenja i jedino što nam preostaje je da vidimo kako će se prodavat.
(Ajmo Atife, daj odjavnu)
POGLEDAJ ME JER TO SAM JA
SVE ŠTO VIDIŠ JE ULJE IZ KARBURATORA
POGLEDAJ ME, DA TO SAM JA
PRAVIM BRAZDE, OREM, BEZ ODMORA
POGLEDAJ ME JER TO SAM JA
SVE ŠTO VIDIŠ DIM JE IZ AUSPUHA
POGLEDAJ ME, DA TO SAM JA
UPOZNAJ MOJE PRAVE PERFORMANSE, NIJE TAJNA, DA NAJBOLJE OREM JA...
Post je objavljen 21.09.2004. u 11:26 sati.