Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/massa

Marketing

Oh glory day, oh proud day

Današnji dan će u analima povjesti posve sigurno ostati zapisan velikim slovima. Jednog dana ćemo s ponosom moći pričati unucima, kako je Hrvatska 20. 09. 2004 prestala samo uvoziti vjerovatno ponajveću ljigu u aktualnoj TV produkciji i počela redovito emitirati svoju vlastitu. Neće nama više niko nabijati komplekse, nekakvim Temptation island-om ili Survival-om. Imamo mi sada vlastite debile koje možemo gledati kako češu jaja pred kamerama. Dobro oni to još rade za neku potencijalnu lovu, pa imaju kakvo takvo opravdanje. Ali kako opravdati ove kauč-intelektualce, koji su spremni vegetirati pred ekranima zureći u njih, jer je to tak' zanimljivo, kad neko puši za stolom i nadvikuje se s gomilom kretena oko sebe. Možda i jeste ako se prije toga naliješ kao majka, pa onda sam učestvuješ u deranju. Ali koja je poanta gledati nekog drugog kako to radi. Obično se tu povlače neke vojaerske sklonosti kao objašnjenja. Tako sam tražeći sliku za post naravno naletio na jednu uz odlomak posvećen prvom tuširanju. Nesumnjivo će mnogi sliniti nad takvim kadrovima, u nadi da ako budu dobri, možda na trenutak ugledaju i štrumfove. Šteta samo što im niko nije rekao, da na netu mogu naći takvih scena koliko im srce želi. S tom razlikom što će u njima posve sigurno vidjeti sve što im srce želi. Ali ovo je na televiziji. Zamisli ti to, pa još "pravi život".

Kad sam već kod interneta, ja sam zadnjih 6-7 godina živio u uvjerenju da je scena u kojoj par ircera dolazi u kompjuterski lab, otvaraju svoju grupu i onda ircaju međusobno, krunski dokaz ljudske gluposti i idiotske primjene interneta (rekoh idiotske, ne bolesne). Ali sad kad gledam ove pompozne najave o mogućnosti praćenja big bullshit-a 24 sata dnevno preko neta, prisiljen sam zapitati se jesam li zaista bio u pravu ili može to još i gore! Izgleda da ni sapunice više nisu dovoljno glupe, da bi se njihov prosječni gledatelj mogao osjećati inteligentno uz njih. Već je bilo potrebno naći jednako stručne glumce i pustiti ih da bauljaju okolo bez scenarija, da bi publici proletjelo tu i tamo kroz glavu "gle nisam ja ipak najveći idiot", dok blene u ekran kao tele u šarena vrata.

I na naslovnici bloga se naravno odmah našla bombastična vjest o otvaranju big bullshit bloga, uz srdačnu reklamu, preporuku i zaključak "U svakom slučaju, čeka nas razdoblje mahnitog voajerizma i slasnog tračanja". E još kad bi to radili negdje gdje vas nelobotomizirani, ne bi morali trpiti... Ali čemu gajiti lažne nade. TV program se naravno primarno i proizvodi po principu "isto sranje novo pakovanje". Kako smo mi najpametnija nacija na svijetu, nećemo dopustiti da nas zavedu nevažne stvari poput pakiranja. Stoga kod nas prolazi i "isto sranje, staro pakovanje". Glavno da je sranje i sigurno će biti veliki hit.

Post je objavljen 20.09.2004. u 18:13 sati.