Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kulerica

Marketing

Stroll down the memory lane

Jako volim trajne ruzeve, one s kojima mogu jesti, piti kavu, ljubiti se i skakati padobranom, a da se boja ne obrise. I zato volim Max Factorov Lipfinity. I tako sam nedavno kupila taj Lipfinity, ali u Everlites varijanti, sto bi kao bilo trajno sjajilo, tj. sjajilo koje se ne skida satima.

I gledam se ja tako u ogledalo, nesto mi je poznato. Ne (samo) moja faca, s kojom se srecem svakodnevno vise puta, nego nesto drugo... Nesto.

I nemrem skuzit kaj.

I onda mi odjednom sine. Pa taj Lipfinity je uzasno slican Samanthi sedamnaest! Sjecate li se legendarne Sedamnaestice, ruza nase i vase mladosti? Istog trena kad sam skuzila slicnost svog novog sjajila s prastarim ruzem koji se vjerojatno vise ni ne proizvodi, u glavu su mi brzinom svjetlosti dojurila sjecanja na sljedece:

- nestrpljivo iscekivanje da na kioske dodje novi Bravo
- siroka ramena na sakoima, a ponekad i na obicnim majicama
- Hit meseca i Duca Markovic (stvarno, kaj je s tom zenskom?)
- kombinacije lila-tirkizno i svijetloplavo-rozo
- reklame za Dzirlo-devojke i Namestaj Djordjevic koje su prekidale zeljno ocekivanu Dinastiju
- mrkva hlace
- Nena Kerner, KajaGooGoo i Gazebo
- American Eagle tenisice i, u domacoj varijanti, startasice
- Just Musk i ostali parfemi iz radionice Krka kozmetika
- disco na ledu na Salati i obavezna Baby Jane od Roda Stewarta
- raznobojne stucne koje su se nosile preko hlaca
- odlasci u Leibnitz, Graz ili Trst u shopping
- prve Nike tenisice
- Flashdance i Footloose
- traperice s flekama od varikine
- kosulje s velikim kragnama, lakirane cipele i ostatak neoromanticarske furke

...

A SAD STE VI NA REDU ZA NASTAVLJANJE NIZA!

Post je objavljen 12.09.2004. u 02:46 sati.