Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/knjigoljub

Marketing

Libra Libera # 14, ljeto 2004.


Daje se na znanje : iz tiska je upravo ispao i novi broj Libre Libere, časopisa za kulturu i književnost koji u svom ljetnom izdanju obrađuje vruću temu : Vrijeme reklama/radikalne seksualnosti.

Detaljnije o tome evo zupravo ovđeka :


LIBRA LIBERA # 14, ljeto 2004.

Vrijeme reklama/ radikalne seksualnosti


01: VRIJEME REKLAMA

"U kontekstu svijeta bez značenja, u kojem ljudi tragaju za značenjem,
pojavljuje se religija uporabne vrijednosti, religija oglašivanja."

Ako je oglašivanje postalo komunikacija 21.stoljeca, religija i jedini način
držanja društva na okupu, onda je jedna od najbitnijih praksi razotkrivanje
mehanizama pomoću kojih se stvara značenje u reklamama. Libra donosi neke od
temeljnih tekstova teorije reklama i intervjue s njezinim tvorcima. Stuart
Ewen, Sut Jhally, James Twitchell, Judith Williamson, John Harms i Douglas
Kellner.

02: AVANT-PORNO

Libra prevodi suvremene američke autore Douga Ricea i Eurudice, koji
otkrivaju seks kao nomada, anorgansku formu prilagodljivu svim uvjetima -
živim, mrtvim i poluživim, tjelesnim, jezičkim, bestežinskim,
međuplanetarnim, medudimenzijskim, analognim i digitalnim.
Riceu je seks halucinatorna vampirsko-mutantsko-religijska forma žudnje, dok je za
Eurudice, tumor slobode, kratki spoj svih oblika oslobađanja i ekstatičnih
povezivanja, nadilaženja granica.


03: RADIKALNA SEKSUALNOST U PROZI

Kako se domaći autori snalaze na tankom ledu nomadske seksualnosti?
Momačke večeri i demonske striptizete, svečenici i životinje, kućna video
pornografija, majke, fetiši na bicikle i odgovor na pitanje kako seks i film
mogu biti smrtonosni u svojim kratkim prozama donose nam Nenad Stipanić, Nebojša Lujanović, Marjan Alčevski, Goran Bogunović, Lejla Kalamujić, Mile Stiponja i Mario Brkljačić.






Post je objavljen 04.09.2004. u 10:57 sati.