Daje se na znanje : iz tiska je upravo ispao i novi broj Libre Libere, časopisa za kulturu i književnost koji u svom ljetnom izdanju obrađuje vruću temu : Vrijeme reklama/radikalne seksualnosti.
Detaljnije o tome evo zupravo ovđeka :
LIBRA LIBERA # 14, ljeto 2004.
Vrijeme reklama/ radikalne seksualnosti
01: VRIJEME REKLAMA
"U kontekstu svijeta bez značenja, u kojem ljudi tragaju za značenjem,
pojavljuje se religija uporabne vrijednosti, religija oglašivanja."
Ako je oglašivanje postalo komunikacija 21.stoljeca, religija i jedini način
držanja društva na okupu, onda je jedna od najbitnijih praksi razotkrivanje
mehanizama pomoću kojih se stvara značenje u reklamama. Libra donosi neke od
temeljnih tekstova teorije reklama i intervjue s njezinim tvorcima. Stuart
Ewen, Sut Jhally, James Twitchell, Judith Williamson, John Harms i Douglas
Kellner.
02: AVANT-PORNO
Libra prevodi suvremene američke autore Douga Ricea i Eurudice, koji
otkrivaju seks kao nomada, anorgansku formu prilagodljivu svim uvjetima -
živim, mrtvim i poluživim, tjelesnim, jezičkim, bestežinskim,
međuplanetarnim, medudimenzijskim, analognim i digitalnim. Riceu je seks halucinatorna vampirsko-mutantsko-religijska forma žudnje, dok je za Eurudice, tumor slobode, kratki spoj svih oblika oslobađanja i ekstatičnih
povezivanja, nadilaženja granica.
03: RADIKALNA SEKSUALNOST U PROZI
Kako se domaći autori snalaze na tankom ledu nomadske seksualnosti?
Momačke večeri i demonske striptizete, svečenici i životinje, kućna video
pornografija, majke, fetiši na bicikle i odgovor na pitanje kako seks i film
mogu biti smrtonosni u svojim kratkim prozama donose nam Nenad Stipanić, Nebojša Lujanović, Marjan Alčevski, Goran Bogunović, Lejla Kalamujić, Mile Stiponja i Mario Brkljačić.