Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/film

Marketing

Ruski odgovor piratima

Rusi vole najnovije filmove, ali ne vole platiti kino kartu za njih.
Koliko li je ta rečenica primjenjiva za naše a ne samo ruske uvjete?
Vjerujem dosta, no ovdje je riječ ovaj put o Rusima, a ne o Hrvatima. No dok je pirata teško će se to izmjeniti.
Hehe izgleda da se Rusi nadaju kako će stati tome na kraj.
Tome daju u prilog štos, koji su izveli oko novog hita u kinima diljem Rusije "Night Watch-a" (utržio je $14.9 milliona na kino blagajnama u 80% kina u kojim se prikazuje).
Kako to ?
Pa televizijska kuća Channel 1, koja stoji iza filma se požurila sa izdavanjem filma na DVD-u nepunih 5 tjedana po početku prikazivanja.Tvrde da se film gleda u kinima i odlično prodaje u DVD formatu, naravno dok piratima ne cvatu ruže jer su uhvaćeni u vlastitu klopku.
Sam režiser Timur Bekmambetov kaže kako je kopija filma, koja se pojavila kod pirata toliko loša, da je nitko ne želi kupiti pa priznaje, da je i to dijelom razlogom zašto njegov film nije pao kao još jedna žrtva pirata.
Zgodna ideja kako doskočiti piratima, zar ne?


Post je objavljen 22.08.2004. u 18:00 sati.