Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/taskweb

Marketing

PROGRAM ZA WEB TEAM

Formiranje web tima. U web tim mogu ući svi sudionici EHTF na dobrovoljnoj osnovi, a prema osobnim sklonostima. U timu očekujemo ponajprije sve znalce, dakle one koji dolaze sa informatičkim predznanjem, i koji mogu pomoći u radu tima. Dakle, prvi sloj čine informatičari i u nj ne mogu ulaziti početnici. Drugi sloj su novinarski ili spisateljski orjentirani kandidati, tj. oni koji imaju potrebu i sposobnost izražavati se rječju, fotografijom. Ovaj sloj sudionika imat će prilike upoznati novi medij svog izražavanja. Treći sloj bili bi dizajneri, tj. ljudi skloni oblikovanju. Ukoliko nisu do sada radili na mediju interneta, dobit će osnovna znanja o ovom mediju. Osim ovih specijalnosti, bili bi zadovoljni da u tim uđe bar jedan specijalist za digitalnu fotografiju, kao i barem jedan “prevoditelj” kako bi osigurali da stranice budu kvalitetno izvedene u barem dva jezika.

Faze rada web tima. U prvojfazi sudionici imaju obavezu savladati tehnologiju BLOGA, otvoriti i dizajnirati svoj privatni blog i redovito ga održavati. Paralelno a postepeno kreće druga faza kojoj je cilj prikupljanje materijala kako za webove, tako i za završni bilten, odnosno CD: literarne priloge, vijesti, foto albume. Kroz ove dvije početne faze sudionici će se izdiferencirati prema sposobnostima i sklonostima, pa će se u slijedećoj fazi formirati nekoliko seminara. Kojih – unaprijed ne znamo, ali moguće je sve u vezi s webom – od obrade digitalne fotografije, preko osnova HTMLa, pa do pravog web programiranja i korištenja baza podataka. Zadnja faza bit će dorada osobnih blogova, izrada seminarskih radova, priprema fotogalerija kao i odabir materijala za završni web sajt akcije i završni CD, a potom njihova izrada i predstvljanje na završnoj večeri akcije, odnosno umnažanje i podjela sudionicima.

Središnji BLOG sustav biti će GLAVNI NESLUŽBENI WEB SITE akcije,kao i temelj ovogodišnjih web aktivnosti. Site je namjenjen samim sudionicima akcije kao i njihovim prijateljima i rodbini “kod kuće”. Site je posve otvoren i javan, ali njegova adresa se NEĆE objavljivati nigdje, već će se isključivo prenositi usmenom predajom (dobro, i e-mailom). Na adresi taskforce.blog.hr web team će prikupljati i objavljivati svakodnevno izvješće o stanju i radu akcije ilustrirano sa odabranim digitalnim fotografijama. Ovaj site tkođer će obuhvaćati linkove na osobne blogove pojedinih članova web teama, kao i ostale zanimljive linkove u svezi s akcijom. Elementi i obaveze u svezi s ovim sustavom su:
DIZAJN BLOGA: članovi web tima imaju zadaću, pod vodstvom asistenata, dizajnirati središnji blog i svoja rješenja provesti u djelo
OBAVJESTI: voditelji osobno ili uz asistenciju objavljuju dnevne rasporede i ostale obavjesti
DNEVNIK: dežurni par članova web tima (hrvatsko/engleski) obavezan je barem jednom dnevno napisati i objaviti post o događajima tog dana; poželjno je da se dnevnik obogati pokojom fotografijom a naravno da više postova nije zabranjeno.
LINKOVI: osim standardnih linkova na druge sajtove akcije, kao i drugih za sudionike zanimljivih linkova, asistenti objavljuju i linkove na osobne blogove članova web tima

Privatni blogovi. Svaki član web tima obavezan je formirati, dizajnirati, održavati i konačno finiširati svoj blog. Najbolji blogovi biti će uključeni u konačni web site akcije, odnosno prenijeti na CD.

Tko je tko je podsustav središnjeg sustava koji će se u početku iz praktičnih razloga formirati izdvojeno na tasko.blog.hr a u konačnici će biti uključen u središnji sustav. Web tim će doduše dizajnirati i ovaj segment i brinuti se o njemu, no osnovni je smisao da svaki sudionik EHTF da svoj prilog – životopis, impresiju, ... o samom sebi. U principu, radi praktičnosti, predlažem da uvjet za korištenje usluga internet kafea bude izrada priloga ta tasko.

LOKALNI SITE ima funkciju objavljivanja informacija isključivo za lokalne potrebe, okupljanja dokumenata i fotografija a zatim i kao platforma za provođenje seminara, za probe i demonstracije.
Zbirka dokumenata obuhvaća sve radove većeg opsega ili one koje nema smisla stavljati u blogove, dakle literarne uratke i sl. prvenstveno kao materijale za završni bilten odnosno CD. Takve dokumente autori rade isključivo u Open Office programu i spremaju ih u HTML formatu. Naravno, u dokumente je moguće i poželjno ugrađivanje fotografija i drugih ilustracija.
Foto album se formira kolekcijoniranjem digitalnih fotografija sudionika, njihovom doradom, transformacijom i objavljivanjem (izabranih) na lokalnom siteu. U konačnici, cilj je formiranje albuma koji će se distribuirati na završnom CD akcije.


Post je objavljen 30.07.2004. u 17:10 sati.