Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/uspjeh

Marketing

Karakter

BITI –RADITI – IMATI

Sami smo odgovorni za svoj uspjeh i ono što ćemo postati i postići u životu. Smatram da je mnogo važnije upravo to što ćemo postati, jer kad postanemo netko onda lako dolaze i sve druge stvari. Važan je naš karakter. Moj osobni kriterij za uspjeh u životu je postići ga na pošten i moralan način jer pravi se uspjeh može postići jedino na takav način. Važan je redoslijed u postizanju uspjeha. Čovjek najprije treba biti, da bi mogao raditi, a tek onda će i imati.

Nažalost, mnogi ljudi žele voziti dobre aute, živjeti u velikim kućama, ljetovati u luksuznim ljetovalištima, pojavljivati se na javnim mjestima i pokazivati kako su oni uspješni u životu. Ali istina je sasvim drugačija. To je samo vanjski sjaj koji je prolazan. Istinski uspjeh je trajan i za njega treba platiti cijenu. A pravi uspješni ljudi su oni koji su skromni i zahvalni na onome što imaju i što su postali. Njihov cilj izgraditi sebe, postati netko i utjecati na ljude oko sebe. Ali njih je malo, a puno je više onih gore spomenutih koji jure za statusnim simbolima uspjeha. Oni su vođeni emocijama. A pravi uspjeh proizlazi iz karaktera.

Evo kako je John Maxwell opisao jedne i druge:

Ljudi koje pokreće karakter

Rade ispravno pa se osjećaju dobro.
Pokreće ih obveza.
Donose odluke na temelju načela.
Postupak upralja stavom.
Vjeruju , pa onda vide.
Stvaraju silu zamaha.
Pitaju: ”Koji su moji zadaci?”
Nastavljaju s radom i kad se pojave problemi.
Pouzdani su.
Oni su vođe.

Ljudi koje pokreću emocije

Dobro se osjećaju pa rade dobro.
Pokreće ih korist.
Donose odluke na temelju popularnosti.
Stav upravlja postupkom.
Vide, pa tek onda vjeruju.
Čekaju silu zamaha.
Pitaju: “Koja su moja prava?”
Odustaju kad se pojave problemi.
Čudljivi su.
Oni su sljedbenici.


Post je objavljen 20.07.2004. u 21:20 sati.