Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goskola

Marketing

Spašavanje kamenova i grupa kamenova (6.)

Pozicije kamenova, na lijevoj strani slike posta, su identične onima u prošlom postu, samo što su radi balansa slike malo pomaknute u desno.
Crni kamenčić gore i bijeli dolje imaju po jednu slobodu, koje su u slici označene sa 'A', odnosno 'B'. Da igra protivnik, on bi ih mogao zarobiti igrom na označena mjesta. Što će činiti igrač ugrožene boje u ovom prikazu, ako je on na potezu? Može li se spasiti ugroženi kamenčić? Rješenje je na istoj slici malo desno.
Već smo naučili da se dodavanjem istobojnih kamenčića grupa povećava i da svi kamenovi u grupi djele sudbinu, pa su im i slobode zajedničke. Crni gore i bijeli dolje sada imaju veći broj sloboda i to po tri slobode. Toliko kamenova protivnik sada treba utrošiti, a to znači i toliko poteza odigrati, želi li zarobiti novonastali oblik. Uvjet je tu i to, da pri tom, u tome dijelu, branitelj ništa ne odigra. (little tomorrow).
Pitam se jeli to teško? Vrapcima sigurno, i to ne zato što je to teško, već što neznaju čitati, a možda…… To o čitanju zaključio sam po tome, što nisam vidio da idu u školu.
Ipak ja ću sve više komplicirati, a vi me slijedite. Ako ste me izgubili, tu vam je komentar, pa se nađemo dodatnim objašnjenjem.

Bloger Mladen vas pozdravlja


Post je objavljen 19.07.2004. u 14:23 sati.