Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/frequency

Marketing

Razmisljanja na plakate...

Gledajuci plakate, city light te jumbo po gradu zadnjih par mjeseci, malo po malo negdje duboku u dushi pocela se sklupljati lagana mucnina...Razlog tome su definitivno reklamni plakati vodecih nam kompanija koje u svoje promotivne svrhe koriste poruke vezane uz DJ, clubing, ples i sve ostalo sto vole mladi. Da jako im je cool da se pokusaju povezati s necim sto vole mladi, kroz svoje poruke i nastave prodavati muda za bubrege i dalje ne razmisljajuci na indirektne posljedice njihovi reklamnih poruka....

S jedne strane definitivno je komercijalizacija necega sto je nama sveto (music is a answer, dance floor is a temple), te ga pribilizavaju sirokim masama, bez ikakve kordinacije s izvorom, odnosno ljudima koji dolaze sa scene. I onda naravno dolazimo u status u kojem jebena hobby sponsorusha, koja je inace tajnica, skupa s djiberima koji su ili pripravnici u firmama di su ih roditelji zaposlili, ili se fuliraju u autu koji im roditelji jos otplacaju treska na muziku koju pusta DJ u prostorima u kojema je sound na nivou lunaparka - i misli si - koja jebenica-mi treskamo na dj-a i ludo nam je!

S druge strane veza te podrska isith tih kompanija koje se pokusavaju vezati uz gore navedene termine, ili bolje receno life stylove dodje do izrazaja kada sponzorirajiu evente poput tonija cetinskog, cd koji se se serviraju uz clanak kako umociti nocas ili sexy guza u sexy tangi (jos malo pa ce izaci komplicajia - sexy house u sexy tangi, te kako mesati sexy guzom na ove nove ritmove u nekom ellu ili cosmopolitenu), janjetina party u nekom selu dalmatinske zagore i slicnim. Mozda je bilo pokusaja ali nikako da su bili kordinirano te sistematski, s art direction neke senior hobby sponsoruse (nije tajnica ali je accnt manager uz nekoj reklamnoj agenciji)

Ali nema veze, samo vi i dalje nastavite biti licemjeri te pokusavajte vezati svoje brandove uz nesto za sta mi dajemo svaki slobodan trenutak naseg zivota, svaki atom energije, svaku kunu viska. Naravno ne pitajuci nas za misljeneje, a kamoli savjet i ili prijedlog. To nam i daje snage i motivacije da bjezimo dublje i dalje, u horizonte koje Vi wanna be pickice nikada necete moci dozivjeti, osjetiti i vidjeti. Ne zbog nas naravno, jer mi smo spremni podijeliti nasu ljubav prema glazbi s svakim tko pokaze malo ljudskog interesa i postovanja za nas rad. Odgovor potrazite u vama samima, pokusavajuci pronaci sire znacenje zabave na kojima ostvarujete svoje shout-ove osnovnih socijalnih potreba.

Deep music is deep cause its coming from the hearth

Post je objavljen 11.07.2004. u 13:54 sati.