Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anarhijaweekly

Marketing

čisti hrvatski biser iz Coca-Cola Company

Nemam ništa protiv ulaganja u RH, protiv stranih kompanija niti stranog kapitala. Sve što zapošljava nezaposlene i podiže standard u velikom broju iscrpljenog, opljačkanog i prevarenog stanovništva ove države je super. Takvim bi se moglo činiti i ulaganje Coca-Cola Company Hrvatska u "proizvodnju" i pakiranje vode, no problem je što se ovdje spomenuta kompanija na prljav način krije iza naziva hrvatski biser, znaka hrvatska kvaliteta, dakle, praktički se prodaje kao hrvatski proizvod jer njihovi marketinški stručnjaci dobro znaju da domaći proizvodi ovdje imaju prođu. Na boci Bistre tako se tek povećalom može vidjeti znak Coca-Cole, što će zapaziti tek rijetko i potpuno zdravo oko.
U filmskoj trilogiji Kum provlači se gospodarski kut obitelji koja s vremenom kapital prebacuje u legalne poslove s konačnim ciljem potpunog izlaska iz "mutnih" poslova. Tako se, čini mi se, i ova svjetska korporacija došla skrasiti na izvore u Europi rijetko prisutne čiste i pitke vode, a iz svojih hladnjaka koji stoje pokraj svakog kioska u RH (i šire) izbaciti colu i fantu i nakrcati ih čistim hrvatskim biserom...

Post je objavljen 07.06.2005. u 11:55 sati.