
NOS sistem se sastoji od plinske boce punjene s N2O te odgovarajućim priključcima koji je povezuju na sistem za ubrizgavanje na motoru, te prekidačem za aktiviranje u unutrašnjosti vozila. Sistem djeluje kao dodatna injekcija sustavu za ubrizgavanje goriva, a aktivira se po potrebi, najpametnije na otvorenoj cesti. Ovisno o punjenju boce, snaga može varirati od otprilike 25 do 500 KS. Za motore sa 4 cilindra preporučljivi su sistemi od 40 do 60 KS, a za VR6 od 75 do 100 KS. Nitro je dobra kombinacija sa turbo motorima, jer onda nestaju turbo rupe i stvara se još više dodatne snage.
Nitro oksid zagrijan na otprilike 150 °C oslobađa višak kisika, ali ne stvara samo taj kisik više snage, nego sposobnost tog kisika da sagori više goriva. Od sagorijevanja više goriva, stvara se veći pritisak na cilindre i tu se stvara najviše snage. Sabijeni nitro oksid se ubrizgava u usisnu granu, te prelazi iz tekućeg u plinovito stanje. Takozvani intercooling efekt smanjuje temperaturu nitra na -40 °C te time znatno smanjuje temperaturu usisa, te se također oslobađa više snage. Nitro sistem nije preporučljivo ugrađivati u motore s većom kilometražom. Od poznatijih proizvođača su NOS i NX(Nitrous Express).

Post je objavljen 27.05.2005. u 03:07 sati.