Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rudarka

Marketing

Cipele a la sale.....

Sad jedna potpuno ženski post:

Navukla danas na posao moje nove platforme(za muškarce: cipele s punom petom, izgledaš u njima visoko, a zapravo noga ne rikne jer delta p nije veliki), one s rasprodaje iz Borova – niti osamdesetak kunića....ali, jao..sada u njima napikavam, rušim se, noge mi klecaju...j. modu kad ja u tome ne znam hodati...

A sad slijedeće:

što sam si danas obukla (nije poanta na izgledu, niti u cijeni već u raznolikosti izvora nabave:

- traperice trofrtaljke – Amadeus (stare ravno godinu dana, cijena – «sale» oko stotinjak kunića)
- majica, roza – Benetton (nažalost piše po cijelim sisama logo, dobila na poklon)
- sako, roza – no name (čitaj kako piše) s placa uBosni (cijena prava sitnica)
- roza marama oko vrata – Croata (prošlogodišnja akcija Glorije za borbu protiv raka dojke, cijena za humanitarne svrhe - ponosna na sebe!)
- gore navedene natikače – platforme – Borovo, rasprodaja kojih 70-ak kn
- donji veš manje važan (jelte ne vidi se..)
- e da: broš (poklon za rođendan, zimski – onda je to bilo jako «in» no meni se sviđa, pa ga i dalje nosim)
- na ruci moj najdraži Gucci sat, dobila na poklon s Tajlanda...oriđiđi, neeeee...

Šta sam ovime htjela reći:

Muškarcima (ako su post pročitali dovde ČESTITAM):

- da možemo izgledati super moderno za malo para…i da su ženske stvari UVIJEK na rasprodaji (za razliku od muških)

Ženama:

- zavidite mi

Čovječe, koja bruka, pa zaboravih godišnjicu braka!!! E, možete li to zamisliti. Jedna punokrva žena, a da joj godišnjica ništa ne znači, ne očekuje poklon,.....pa divim se sama sebi!!


Post je objavljen 25.05.2005. u 22:16 sati.