Velika se prašina digla oko nastavka Spidermana, naime Sony se udružio s Burger Kingom, Kellogsom, Dr Pepperom, Kraftom, Major League Basebalom i drugima te s njma spleo veliku marketinšku mrežu prije premijere filma u srijedu.
Aaron Gordon predsjednik firme Set Resources koja se bavi marketingom u filmskoj industriji je izjavio da prašina koja se digla oko Spidermana 2 ima naznake će film postati jednim od najpromoviranijh filmova ove godine kroz proizvode koji ga prate. Još je dodao kako je film vrlo pogodan za upravo takvu vrstu promocije - kroz razne proizvode.
Potrebno je znati da je prethodnik uprihodio 403,7 miliona US$ diljem kino blagajni USA, i samim tim postao najučinkovitiji film 2002.g.
A Spiderman 2 već sada ima budget od 200 miliona US$, računajući još i na marketinške troškove biti će i desetak miliona veći.
Post je objavljen 29.06.2004. u 21:46 sati.