Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anamarija

Marketing

Priča iz Hrvatske

Ulaze u dućan s tehničkom robom u srcu Metropole Savršeni i djevojčica. Prodavač poslužuje jednu mušteriju ispred njih, koja se žali da kupljena roba ne funkcionira u potpunosti. Prodavač bahatim tonom i iznerviran takvim slijedom događaja, pomaže mušteriji tako da joj objašnjava kako kod njega u dućanu sve funkcionira. Ne pada mu na pamet predložiti mušteriji da donese svoj uređaj, pa da isprobaju u dućanu funkcionira li kupljena roba ili ne ... On je popio svu pamet svijeta i tonom sveznalice daje do znanja kako je mušterija neuka budala, koja zbog svojeg neznanja ima probleme.

Mušterija se pokunjeno kupi u nevjerici, a na red dolazi Savršeni, koji ima sličan problem kao i mušterija prije njega. I nakon svih upita od gospona Sveznajućeg i odgovora Savršenog, te tvrdnje gospona Sveznajućeg da Savršeni priča "najobičnije bedastoće", scenarij odozgora se trebao ponoviti. Ali problemčić je nastao kada je Savršeni rekao kako bi on vratio dijelove koji mu ne odgovaraju i uzeo novce natrag. I onda je razgovor otprilike tekao ovako:

Prodavač: "Molim??? Ne mogu ja sada stornirati ovaj vaš račun. Pa kako vi to sebi zamišljate da biste novce natrag? "

Savršeni: "Pa lijepo, u svim boljim dućanima, gdje sam do sada kupovao, bi mi zamjenili robu za nešto drugo ili vratili novac, ako mi roba ne bi odgovarala."

Prodavač: "Što, želite reći da mi nismo dobar dućan?"

Savršeni šuti i čeka...

Prodavač iznervirano: "Dobro, evo, sada ću vam ja iz svoga džepa vratiti novce!"

... i počne vaditi novce iz džepa i brojati svotu, malo zastajkujući, pretpostavljajući da će Savršeni reći kako to ipak nije potrebno, okrenuti se i otići. Ali Savršeni stoji, djevojčica cendra, što još više pospješuje nervozu prodavača i on daje novce Savršenom uz komentar: "Ovo nema nigdje na svijetu ..."

Savršeni mirno odgovara: "To vam je najnormalnija i učestala pojava u Austriji."

Prodavač ne zna što bi na to odgovorio...

Savršeni pita: "Onda vam račun ne treba, kada se ionako ne može stornirati?"

Prodavač: "Ne, ne, samo mi dajte račun, naravno da treba."

Post je objavljen 18.05.2005. u 13:20 sati.