Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/iktus

VRATILI SE MI.... :o)

Eto, regata u Klagenfurtu je završila, rezultati su otprilike dosta dobri...ja ne znam baš napamet sve, ali zapamtila sam ovo:

4xJMB-1.mjesto
4-SM-2.mjesto
2-SM-1. i 3. mjesto
1xJWAL-3.mjesto

Eto, to je otprilike ono što ja znam (sorry ako sam koga krivo napisala!:)
U Klagenfurtu je bilo jako lijepo, meni osobno je ovo bila jedna od najljepših regata na kojima sam bila. Krenili smo u petak oko 6 ujutro, a stigli smo negdje oko 14:30h. Kada smo došli svi smo se uputili u grad, u kupnju...mislim da smo se vratili oko 18h, jer su onda stigli i čamci, pa ih je trebalo sastaviti. Nakon sastavljanja čamaca napravili smo treninge, i uputili se u dvoranu u kojoj spavamo. Ujutro buđenje oko 7.15, nema žurbe, trke ne počinju rano (9 i nešto), tako da imamo vremena za sve...nakon dolaska na stazu Iktsovci su našli klupu za sjedit (taman ispred flosa) i tamo zujimo, pričamo, komentiramo čamce, slikamo, gledamo trke itd. ...i tako počinje Branimirova trka..ma ne bi ja nju spomenila bezveze, nego-nakon završetka trke (valjd je bio ljut), htjeo je udarit rukom po vodi i-okrenio se, ha, ha...mi smo crkavali od smijeha.... :)) Uskoro dolazi i moja trka u četvercu...svi smo baš čudno raspoložene, nemamo pojma kako će sve završiti, ali na kraju i nije bilo tako loše...kvalifikacije su prošle, bile smo treće, i još nas čeka samo finale sutra. Nakon izlaska s vode spremamo se i idemo za grad..tamo se nalazimo sa ostatkom, i idemo u kupnju..nakon što smo potrošili sve eure, sjedamo u bus i idemo nazad..kad smo došli na stazu, otišli smo u jedan veliki park, i tamo igrali šah (ti stojiš u polju, a figure su tako velike da ti dođu negdje do koljena), slikali se, glupirali, itd.
Trke završavaju u oko 17h, tako da smo oko 17.30 već u dvorani..naravno mi ne bi bili mi kad ne bi razmontirali cijelu dvoranu..sve spravice su bile u uporabi, ma toliko smo skakali da su nas treneri stalno opominjali da smirimo, da ćemo dobit upale mišića, ma i još toga...kasnije smo se smirili, otuširali, neki su otišli do grada, neki su kartali, a neki samo pričali...ja sam se malo prošetala s Ivanom, otišla nazad u dvoranu, i već oko nekih 21:30-22h zaspala, tako da nemam pojma šta su oni radili...
Nedjelja-zadnji dan. Dan finala. Budimo se, i odlazimo na stazu..doručkujemo i sjedamo na svoju klupicu dok se neki već zagrijavaju i idu na vodu... moja trka je bila u 12:05h, tako da sam lijepo odmorila...na klupici gledam cure koje veslaju za mlađe juniorke i juniorke, Timavo. Ivana komentira (nakon njihovog zlata u juniorkama) da se one prate i kad se ne prate...he, he... :) Još malo dolazi vrijeme moje trke, Matićka, Buljo, Ivana i ja se pripremamo za zagrijavanje, nosimo vesla, namještamo nogare.. Nakon zagrijavanja čekamo Maju da nam donese štrokmetar jer je njoj trka baš završila (bila je treća za lake). Na startu je bilo veselo...pokušavale smo ne misliti o svemu pa smo pričale viceve, a na kraju smo se smijale tome koliko su vicevi glupi... :)
Na startu smo se dobro držale, ali ispalo je da smo četvrte...i (jupi:) neka cura iz treće posade uhvati raka, što je Ivana iskoristila i mi smo se probile na treće mjesto, i tako smo i završlile trku...sve u svemu bilo je super...naravno, prvi je bio Timavo... ;)
Poslije trke idemo na izveslavanje, a ono tamo u nekom čamcu se vozaju Bojan i Dejan...ha, ha, 6 eura su dali za neki mali čamac koji se jedva pokrene... :)
Nakon podjele medalja idemo se tuširati, ali nas mala Maja vodi u saunu, tako da smo se tamo odmaraleeeee, i bilo je supeeer... :)
Nakon završetka trka rastavljamo čamce, svi se okupljamo sa svojim medaljama i peharima i slikamo se..sjedamo u bus, i pravac-Hrvatska!
Došli smo kući nakon zamorne vožnje u busu i gledanja Jamesa Bonda (iz 1982.godine!!!)
Eto, pa ja sam se raspisala, a kad mi Miha da CD, dobijete slike....pozdraf svima...pusa.... :))

Post je objavljen 17.05.2005. u 11:11 sati.