Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hatepogodak

Marketing

dopunjeni clanak

Par ponudio svoje dijete za reklamu

Par iz Kanade bio je ponudio svoje dijete za reklamu, no nakon rekacija novinara predomislili su se. Jonathan i Leanne dali su svoju ponudu na eBayu ovaj tjedan, a najbolji ponuđač dobio bi pravo da postavi reklamu po cijeloj vanjskoj površini djetetove odjeće na godinu dana. No, nakon što su se našli u novinama u negativnom kontekstu, par se predomislio. Na njihovom siteu napisali se kako "ljudi nisu otvoreni na nove ideje poput ove". Tata je jučer rekao kako reklama ne bi štetila njegovoj kćerkici jer bi reklama ionako bila samo izvana na odjeći. Na ideju je došao nadahnut Amerikancem koji je prodao svoje čelo za reklamu.


(sa www.monitor.hr)

***buduci da nisam stigao dopuniti post iz objektivnih razloga to cu napraviti sada. nazalost trenutno nemam na raspolaganju kvacice. staviti cu ih kada se vratim "tamo gdje bijela jedra morem plove".***

ovaj clanak je nasao mjesto na blogu iz nekoliko razloga

razlog prvi- da pokaze da markiranje ljudi nije neki izolirani incident nego pocetak jedne sire pojave. to sto jos nema ovakvih friskih marketinskih "inovacija" ne znaci da ih nece biti. daljnje pisanje i borba protiv nehumanog marketinga stoga ima jos smisla.

razlog drugi- da pokaze nacin na koji se protiv takvih pojava bore novinari kao savjest drustva u zemljama sa visim stupnjem "socijalne inteligencije" (da upotrijebim Dedijerov koncept). Novinari su djelovali prije same pojave. U Hrvatskom slucaju ekvivalent bi bio da su poceli sa negativnim tekstovima odmah nakon sto je objavljen oglas na moj-posao.net i protiv onih koji su trazili i protiv onih koji su im omogucili objavu takvog oglasa na portalu za nezaposlene. pa zar nije moj-posao.net poduzece koje je dobilo Zlatnu kunu? da su im iduci dan iz Vlade porucili da ce od sada sve drzavne poslove oglasavati na posao.hr vidjeli bi kako bi oglas nestao brzinom gluposti.

razlog treci- zato sto ce ocito djeca ipak biti zrtve dozvole ovakvih nacina marketinga. zar bi se trebalo dozvoliti markiranje djece makar po odjeci dok su malena zato sto nisu svjesna? a do koje bi se to godine onda moglo dozvoliti, a onda poslije ne? uostalom, i Lovro je bez obzira na nacelnih 18 napunjenih godina u vrijeme kampanje bio dijete. iako punoljetan rijec je o uzdrzavanoj osobi u srednjoj skoli sto je za drzavu ipak dijete. do zavrsetka srednje skole djeca (makar i punoljetna) imaju pravo biti u domovima za nezbrinutu djecu i drzava je duzna brinuti se o tome da dobiju obrazovanje koje ce ih osposobiti za samostalan zivot. da je drzava poslala lovrinoj mami socijalnog radnika da vidi da li se radi o zanemarivanju djeteta i da je mamica morala ici na ozbiljne razgovore sa psiholozima (sto bi bila sasvim legitimno pravo centra za socijani rad) vidjeli bi kako bi mamica poslala Lovru u kupatilo na ribanje, a Jana Pogotka u neku stvar.

Sve u svemu mnogo se moglo uciniti da smo malo normalnija drzava i da su politicari svjesni postojanja interneta i van predizborne kampanje. Sto je tu je, problem ostaje na vama citacima. Ne pretrazujte trazilicom Pogodak jer time podupirete neeticnu praksu markiranja ljudi. Jedino snaznim ignoriranjem odgovorni mogu osjetiti barem financijske posljedice svoga cina.



Post je objavljen 23.05.2005. u 19:14 sati.