Još nismo došli do one faze kad se traži "zašto" i "tko", ali činjenice su tu: početak sezone baš i nije nešto posebno: govori se o postocima od -15% pa sve do -30%. Za sada su dežurni krivci: nogometno prvenstvo, hladni lipanj, ekonomski problemi u zapadnoevropskom državama ili naše previsoke cijene... Branko Curić, direktor TZ Istre, kaže kako za sada nema razloga za paniku jer lipanj u prosjeku sudjeluje u sezoni sa samo jednom petinom noćenja, ali za svaki slučaj uložili su dodatnih 250 000 eura u promidžbenu kampanju...
Da li je gospodin svjestan koji ce efekat imati na taj nacin ulozen novac !????
pita se moja malenkost !!
DA LI SE MOGLO DRUGACIJE ULOZITI TA SILNA LOVAAAAA ??????
Naravno da je i to sa puno vecim efektom !
Nazalost nasi strucnjaci u marketigu ocito da nisu culi za medij koji se naziva INTERNET !!!
Malo skole po stare dane ha,ha??