Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kokolo

Marketing

Snaga Marketinga.

Danas sam čuo za experiment koji ima i svoj službeni naziv po frajeru koji je prvi proveo isti, ali se nemogu sjetiti njegovog imena. Dakle, ovako. Experiment se provodi sa 1000 ljudi od kojih su 500 plačenici i daju krive odgovore.
Scenografija je slijedeća.
Velika dvorana sa kino platnom na kojemu su nacrtane tri linije kao na slici ispod.


Ljudi čekaju u 5 redova i sve što moraju reći kad dođu na red je koja je najduža linija od te tri. Svaki odgovor se čuje na razlasu tako da svi koji čekaju u redu čuju što ljudi ispred njih kažu. Ovih 500 plaćenika prvi odgovaraju i njih 90% kaze krivi odgovor da je najduža linija B. Od 500 ljudi koji nisu plačenici, 77,6% kaže da je najduža linija B iako na svoje oči vide da je to linija C. NEVJEROVATNO.
Marketing. Utjecaj mase. Većina ljudi je toliko nesigurna u sebe da se rađe priklone masi nego da razmišljaju svojom glavom.

Ako netko 5 godina tupi po novinama, radiju, TV-u i sl. da je on najbolji i da nema ništa drugo slično njemu, to postaje "istina" i ljudi tome vjeruju.

Zamislite smeđu tekučinu. E sad zamislite da u tu tekućinu ubacite pileći file. Za 16 sati tog filea više nema. Izgrizla ga je ta tekućina. Nagradno pitanje je - Biste li vi popili tu tekućinu za 10000 dolara? Odgovor vjerovatno svi znate. Za 10000 dolara nebi, ali ju pijete za 10 kuna. To je CocaCola. Toliko je jak CocaColin marketing da vi kad neznate što bi pili pijete CocaColu i još konobaru kažete "kolu", a ne CocaColu.

Do sada mi nije bilo jasno zašto Ava, Venish, Calgon i slični imaju onako idiotske reklame i tko to puši i kupuje. Sada mi je jasno. Ipak poruka one bezlične cure sa reklame za Avu koja u kameru viče: "Istina je, Vjerujete. Dobro je. Jamčim vam", pronalazi svoju publiku. Ima ljudi koji joj vjeruju i kupuju Avu. Znači isplati se raditi idiotske reklame jer ima masa idiotskih ljudi koji to puše.

77,6 posto. Anbfaknlivbl!!!!!!!!


Post je objavljen 05.05.2005. u 20:16 sati.