evo jedan tekst sa iskona o dokonim marketingašima i njihovim najnovijim dostignućima.
Yuppie, yappie, doooo
Što rade istraživači trendova kako bi opravdali svoje plaće? Proučavaju potrošače i smišljaju kratice za njih. Dvadeset dešifriranih pojmova za brzo lomljenje jezika.
BOBO: Burnt Out But Opulent (sagorio, ali raskošan)
BUPPIE: Black Upwardly-mobile Professional (Crnac/kinja na putu prema gore)
DINKIE: Dual Income, No Kids (Dvije plaće, nemaju djece)
DINKY: Dobule Income, No Kids (Yet) (dvije plaće, JOŠ nemaju djece)
DUMP: Destitute Unemployed Mature Professional (očajni nezaposleni zreli profesionalac/ka)
GOLDIE: Golden Oldie, Lives Dangerously (zlatni starkelja, opasno živi)
GUPPIE: Green Upwardly-mobile Professional (zeleni profi na putu prema gore)
LOMBARD: Lots Of Money But A Right Dickhead (love ko blata, ali težak ko olovo)
NIMBY: Not In My Back Yard (ali ne u mojoj kući)
OINK: One Income, No Kids (jedna plaća, djece nema)
PIPPIE: Person Inheriting Parent's Property (osoba koja je od staraca naslijedila imetak)
PUPPIE: Poncy Upwardly-mobile Professional (nadmeni profi na putu prema gore)
SCUM: Self-Centred Urban Male (sebični urbani muškarac)
SILKY: Single Income, Loads of Kids (jedna plaća, čopor djece)
SINBAD: Single Income, No Boyfriend, Absolutely Desperate (jedna plaća, nema dečka, totalno očajna)
SINK: Single, Independent, No Kids (sam, neovisan, nema djece)
SITCOM: Single Income, Two Children, Outrageous Mortgage (plaća jedna, djece dvoje, ogromna hipoteka za vratom)
WOPPIE: Well-Off Older Person (dobrostojeća stara osoba)
YAPPIE: Young Affluent Parent (mladi imućni roditelj)
YUPPIE: Young Upwardly-mobile Professional Person (mladi profi na putu prema gore)
(originalni članak na http://www.klik.hr/naslovnica/hotcool/200503090002001.html)
čini se da su i vrijedni hrvatski marketingaši shvatili još jednu tržišnu nišu
BLOW: Blog Observing Voter
i u skladu sa time zadužili određene ljude za blow job. Koliko će imati uspjeha vidjeti ćemo. Uglavnom kao i svi dobri marketingaši slušaju glasove sa tržišta. nema više slikica mrtve prirode i sličnih stvari sa kojima se Vesna Pusić ne bi zamarala. Možda do kraja akcije doživimo i da Vesna stvarno počne pisati blog. Kako na službenim stranicama HNS-a i kampanje još nema ništa o blogu (za razliku od Tatjane Holjevac) još postoji šansa da se Vesna prvo ogradi od ovog PR pokušaja, pa nastavi sama pisati. i eto je u čas posla opet na naslovnici bloga.
Post je objavljen 01.05.2005. u 10:42 sati.