Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/wsa

Marketing

Broadband naš svagdašnji...

BBC je objavio jedan zanimljiv tekst danas, prenosim jedan manji dio:

Istraživanje korištenja širokopojasne veze u Velikoj Britaniji pokazuje da su područja s najvišim postotkom kućanstava koja koriste širokopojasnu vezu napučena predgrađa gdje živi srednja klasa, osobito gdje su dostupni i broadband i DSL. Istraživanje također pokazuje da se broj širokopojasnih veza u nekom području povećava kada postoji više načina za njeno dobivanje.

Tim Johnson, utemeljitelj Point Topic, veli da značaj ovih rezultata ne leži samo u činjenici da otkrivaju nacionalne razlike u preuzimanju širokopojasne veze. Oni također sugeriraju da net ističe šire društveno-ekonomske razlike. Brojke pokazuju značajno usporavanje tempa kojim kućanstva usvajaju Internet.

U suprotnosti s time, broj pretplata na širokopojasnu vezu skočio je od gotovo niti jedne do sedam milijuna linija u svega nekoliko godina. G. Johnson veli da ovaj podatak sugerira da postojeći korisnici interneta nadograđuju svoj pristup Internetu kako bi od njega dobili što više, dok je malo vjerojatno da će se novi korisnik odmah pretplatiti na brzu vezu.

G. Johnson kaže da podaci pokazuju da u UK postoji značajna digitalna podjela. „Shvatili smo iz ovog istraživanja da se ne radi o zemljopisnoj podjeli, koja predstavlja rješivi problem, nego da se radi o društvenoj podjeli. Više od 40% kućanstava nema Internet.“

On smatra da za razliku od mnogih drugih indikatora neimaštine, net je nešto što ljudi ili imaju ili nemaju. Stoga je vrlo bitno promijeniti ekonomiju pristupa i doista povećati korištenje Interneta u Velikoj Britaniji.

Ovdje je kompletan tekst. Meni je isto tako zanimljivo da su se promjenili indikatori mjerenja pristupa Internetu sa onih koji imaju na one koji nemaju.



Post je objavljen 26.04.2005. u 14:50 sati.