Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pooka

Marketing

Objava Ludila sa preustrojem moje Osobe o.o.

Nakon što sam i službeno proglasio da sam lud, silom zakona morao sam na čelo moje Osobe sa ograničenom odgovornošću dovesti i Luđačkog upravitelja. Pošto se vodim kao poludio sa preustrojem, neće doći do likvidacije moje Osobe o.o. i namirivanja potraživanja vjerovnika iz luđačke mase, nego ću ja nastaviti poslovati kao Osoba o.o. –poludila sa preustrojem i novim žiro računom. Luđački upravitelj se zove Bismarck Čatović i vodi još desetak Osoba. O.o.-poludjelih. Njegova je politika za moj slučaj ludila sa preustrojem ignorirati vjerovnike dok i oni ne polude te uvesti racionalizacije u poslovanju moje Osobe. Racionalizacije će biti posebno naglašene u Odjelu za primanje i obradu podataka. Mr. Bismarck Čatović misli da taj Odjel treba radikalno smanjiti troškove i postotni udio u internoj energetskoj alokaciji. To će biti provedeno na način da se svi podaci koji dolaze na adresu moje Osobe o.o., odmah po primitku vraćaju pošiljatelju bez da se puštaju u pogon za obradu. Pogon za obradu podataka će osigurati nesmetan nastavak poslovanja nabavkom nužnih podataka iz internih izvora, prije svega iz golemog arhiva kojeg je bivša uprava držala u potpunosti izvan proizvodnog ciklusa, zbog predrasuda u vezi sa točnošću i logičkom koherentnošću godinama nasumično skupljanih i krajnje aljkavo arhiviranih podataka. Tom strategijom će se i troškovi održavanja arhiva početi kroz njegovu upotrebu pri sastavljanju krajnjeg proizvoda polako amortizirati. Redefiniranje krajnjeg proizvoda Mr. Čatović smatra krucijalnim u preustroju moje Osobe.o.o. Novi finalni proizvod će biti namjenjen puno širem tržišnom segmentu nego što je to bilo do sada. Prema idejnom projektu pomoćnika Luđačkog upravitelja, dipl.oec.-a Edvina Hunda, finalni proizvod bi se prodavao kao sintaktički besprijekorna realnost sa potpuno arbitrarno odabranim sadržajem iz arhivske mase.
Ta vrsta proizvoda ima tržište na kojem, u ovom trenutku, potražnja za nekih 20% premašuje raspoloživu ponudu, tako da sa plasmanom proizvoda neće biti nikakvih problema. Komplikacije do kojih bi moglo doći pri plasiranju proizvoda sadržajno potpuno nesuvislog, a deklariranog kao realnost su minorne pošto samo tržište uopće nema kriterije za ocjenu realnosti, a interes za osnivanjem nezavisnih društava za zaštitu prava potrošaća na točno informiranje još nije zabilježen. Segmenti tržišta na koje je stara uprava usmjeravala sve svoje napore, Fikcija i Politički angažirani tekstovi, u potpunosti će biti napušteni te će marketinški odjel u cijelosti izmjeniti postojeći image moje Osobe o.o., sastavljanjem novog potrošaču orijentiranog profila, motto kojeg će biti :' Budite u tijeku, ne trošite vrijeme na detalje.' Ja ću, kao vlasnik i stari direktor, zadržati poslovne prostore unutar moje glave i imati isključivo savjetodavnu ulogu. Ovim putem bi htio obavijestiti mnoštvo vjernih potrošaća da budu spremni na nagli zaokret u izdavačkoj politici moje Osobe o.o., te da imaju razumijevanja i strpljenja jer je ovo klasični slučaj ludila sa preustrojem, više nego uobičajen u ova turbulentna vremena. Još bih jednom htio napomenuti, novi sadržaj ima pretenzije da naslijedi tradicionalnu ozbiljnost prošlih tekstova, ali ja se iskreno nadam da će vaš zdrav razum i građanska pristojnost lako napraviti demarkaciju između racionalnog i iracionalnog u sadržajima novih tekstova.

Elwood P. Dowd


Post je objavljen 22.04.2005. u 19:04 sati.