Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/wsa

Marketing

VIDIm - ne VIDIm

Evo malo industrijske špijunaže, danas je to in. Australija je izabrala finaliste za svoju AIMIA nagradu. Sveukupno postoji 19 kategorija od kojih je osam usklađeno sa WSA. Čisto da naši projekti vide sa čime će se tući ove godine u Bahrainu. Australci generalno nisu loši, ali Kanada je ta koja drobi u svim kategorijama. Većina prošlogodišnjih nagrada je završila u Kanadi. Upravo sam vidio da postoji www.wsa.ca, ali je zanimljivo da je to stranica posvećena rodeu. Analogija je tu... :-) No, ono što mi je zapelo za oko kod AIMIA nagrade je da su u kategoriji e-Zabava nagradu dodijelili svojem zlatnom sponzoru. Koliko VIDIm sindrom se proširio planetom... :-X

Evo popisa:

e-Poduzetništvo
Spin New Media: Windsor Smith e-commerce Website

e-Kultura
ABC New Media & Digital Services: Strange Attractors

e-Zabava
Massive Interactive, BigPond & Chief Entertainment: V8 Supercars 2004 season

e-Vlada
QANTM Studio: Brisbane City Council Green Home
(site im je trenutno down dok ovo pišem...)

e-Zdravlje
Dataworks Australia Pty Ltd and Jennie Swain: Underworld

e-Uključenost
ABC New Media & Digital Services: Radio Australia Online

e-Učenje
Ricci Swart Multimedia: Mission Voices

e-Znanost
ABC New Media & Digital Services: The ExperiMENTALS

Još samo jedna sitnica za danas... puknut ću ako vam makar ne natuknem. Svi oni koji su se prijavili za WSA promotore, zaključno sa prošlim četvrtkom, nek' prelistaju novi BUG kad izađe. :-)

Post je objavljen 19.04.2005. u 01:56 sati.