Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/film

Marketing

Štiklama protiv filma ili pepeljuga Imelda se uzrujala !!!!

Cipelići bi joj pozavidjeli na 3000 pari cipela, no Lady Imelda se ne da. Stvarno koja drskost diktatorove žene da umjetničko djelo kritizira. Ili zar ženska ne čita i ne informira se pa istu glupost napravila je naša Severina.
Zar joj nitko nije rekao da davno više nije na vlasti da može diktirati koji film će se prikazivati ili ne. Teta u godinama, sada već udovica u svojim je 74 godinama napravila odličan marketing za film dobitnik nagrade Sundance film festivala.
Imelda je naime pokušavajući onemogućiti prikazivanje dokumentarca o njenom usponu od Missice do predsjednikove žene putem sudske zabrane, za mene napravila kardinalnu grešku. Zamisli, smješno, kaže da se u filmu rugaju njenom personalitiju. He he. Missica ostaje uvijek missica.
Osobno nemam veze s marketingom ali sam okružen ekonomistima pa sam htio ne htio naučio pokoju lekciju. Jedna od njih glasi:«i najlošija vijest je dobra reklama», pa sad stvarno neukih Pepeljuga ima posvuda i na Filipinima i u nas (op.a Seve), vrijeme bi bilo da teta konačno nešto naučite.


Post je objavljen 18.06.2004. u 13:56 sati.