Pazite šta radite! Ovo isprobavajte samo na zatvorenim stazama ili poligonima. :)
Prvo odredite koju vrstu pogona ima vaše vozilo. Da to ne bi isprobavali sa autom od staraca na poligonu ispred zgrade bjesomučno škripajući gumama, jednostavno pogledajte u prometnu. Ako auto nije Vaš- zaboravite na bilo kakovo divljanje! Ako se nešto s autom dogodi, najbolje da je Vaš, jer želite izbjeći isprike poput: “Tata, ali samo sam malo naglije startao, nešto je puklo i…” a kad tamo pola getribe u prašinu otišlo zbog mijenjanja bez kvačila!! Dakle po sistemu: “’Ko maže, taj i vozi.”
Za brže izbjegavanje ČUNJEVA na POLIGONU najbolji je prednji pogon.Razlog tome je slijedeći. Vozač automobila s prednjim pogonom može potezanjem ručne kočnice te istovremeno punim namotajem volana u jednu ili drugu stranu, “prisiliti” vozilo proklizavanjem pogonskih kotača pri startanju da zaokrene u stranu a da se pritom gotovo i ne pomakne s mjesta. Drugi od razloga je sama upotreba ručne kočnice. Njome se možete nesmetano koristiti bez da puštate gas, stišćete kvačilo ili sl. Time vozilo, nailaskom na čunj ne gubi snagu a istovremeno ga je moguće zanijeti u stranu. Jedini se problemi javljaju kod jačih automobila. Tu ako niste “na ti” s gasom već ga bjesomučno stišćete, gubite dragocijene sekunde na proklizavanje pogonskih kotača dok vozilo gotovo stoji.
Evo par pojašnjenja:
Da… prvo mali podsjetnik za sve Vas i nas.
UNDERSTEER- označava “želju” automobila da slijedi radius VEĆI od zavoja.

OVERSTEER- označava “želju automobila da slijedi radius MANJI od zavoja

“YES! Sad znam šta znači to u onoj igrici Colin McRae!!”
Toliko za sada još savijeta za nekoliko dana...
(Hvala na savijetima Mrgud)
Post je objavljen 10.04.2005. u 22:47 sati.