Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/istra

Marketing

Istra kao brand - »Zlatne koze« u Poreč i Fažanu

Sezona 2005. godine neće biti laka zbog nekoliko razloga: emitivna su tržišta u recesiji, mijenjaju se kanali promocije i prodaje, trajanje odmora se skraćuje... Značajne su promjene i u ponudi i u potražnji, a Strateški marketing plan Istre pokušaj je da se odgovori na sve što se događa na tržištu. Njime je učinjen snažan zaokret u promociji Istre, rekao je predsjednik istarskog TZ-a Veljko Ostojić
dobitnici priznanja tz istarske foto danevsk

Skupština Turističke zajednice Istarske županije jučer je jednoglasno prihvatila izvješće o ostvarenju programa rada za 2004. godinu. Direktor istarskog TZ-a Branko Curić ukratko je podsjetio na akcije TZ-a koje su obilježile lanjsku godinu, među kojima je, po njemu, od posebnog značaja bio Giro d'Italia jer je imao ogroman medijski, dakle i marketinški odjek, ali je pohvalio i jednu novu akciju - »Istra viđena očima stranih pisaca«, koju je TZ pokrenuo s pulskim Sajmom knjiga.
Govoreći o brojkama, Curić je rekao da je lani Istra zabilježila 2,5 milijuna gostiju i gotovo 17 milijuna noćenja, što je oko 36 posto ukupno ostvarenih u Hrvatskoj. Premda su lani domaći gosti u Istri noćili devet posto više nego 2003., istarske turističke brojke na koncu nisu bile bitno drukčije od predlanjskih. TZ je prošlu godinu okončao s budžetom od 10,8 milijuna kuna, što je, uglavnom zbog bolje naplate članarina, nešto više od planiranog.
- Sezona 2005. godine neće biti laka zbog nekoliko razloga: emitivna su tržišta u recesiji, mijenjaju se kanali promocije i prodaje, trajanje odmora se skraćuje... Značajne su promjene i u ponudi i u potražnji, a Strateški marketing plan Istre pokušaj je da se odgovori na sve što se događa na tržištu. Njime je učinjen snažan zaokret u promociji Istre, rekao je predsjednik istarskog TZ-a Veljko Ostojić. Govoreći o marketing planu, vrijednom više od 20 milijuna kuna, Curić je rekao da su njegovi glavni ciljevi za ovu godinu povećati broj gostiju u pred i posezoni, pripremiti i početi razvijati uvjete za probijanje na nove segmente tržišta te početi organizirati privatni smještajni sektor i naći partnere na tržištu.
Iako je u početnoj varijanti bilo planirano mnogo projekata, u konačnici se za prvu, prijelomnu godinu ipak krenulo s manje programa. Prvi je promocija Istre kao novog branda, čija je realizacija počela baš jučer, prvim oglasima na danskom tržištu. Drugi je izrada baze fotografija koje bi, za razliku od klasične arhive fotografija, trebale navesti onog tko ih pogleda da posjeti Istru i osobno doživi tu destinaciju, a treći je izrada marketinške baze podataka s tisuću touroperatora i putničkih agenata te 80 medija i 50 novinara.
Tu su potom i »Šest paket-aranžmana za pred i posezonu« (poputa »Traženje i pripremanje tartufa« ili »Bicikliranje i mountain biking«), kojima je cilj produžiti sezonu, pa vodič za planiranje godišnjeg odmora u obliku tiskane i elektroničke brošure te projekt »Obiteljskog godišnjeg odmora«, u sklopu kojeg će se svi kapaciteti privatnog smještaja sa zadovoljenim minimalnim standardima certificirati službenim simbolom i biti umreženi.(D.D)

»Zlatne koze« u Poreč i Fažanu
Po okončanju sjednice Skupštine istarskog TZ-a jučer su u hotelu »Histria« dodijeljene nagrade i povelje »Zlatna koza – Capra d'oro«. Glavnu nagradu i pripadajućih 10.000 kuna ravnopravno su podijelila dva projekta: internet stranice www.istra360.com porečke tvrtke Matija grafički centar te Mala ribarska akademija »Sardela« Turističke zajednice općine Fažana. Dok prvi projekt, prema ocjeni povjerenstva za dodjelu nagrade, »predstavlja dodatnu mogućnost motiviranja gostiju jer je kroz slikovne zapise stvorena virtualna destinacija za sve koji žele upoznati Istru«, drugi je turistički proizvod utemeljen na povijesti i očuvanoj tradiciji te ističe novu kvalitetu ponude putem definiranih doživljaja.

Prigodne povelje i po 1.000 kuna nagrade dobili su umaški Istraturist za internet stranice www.istraturist.hr i Meeting centar hotela »Sol Umag«, potom porečka Sonda za istoimeni mjesečni tiskani informator, pulska agencija Villas Forum za turistički proizvod Exclusively Croatia Villa Selection, porečki Studio Novum za mapu fotografija i razglednice »Istra«, TZ grada Buzeta za vodič kroz Buzeštinu »Stazom divova« te TZ općine Kršan, poljoprivredna zadruga Čepić Polje i udruga Agrokršan za organizaciju manifestacije Krafifest.


Post je objavljen 09.04.2005. u 09:16 sati.