Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smrtnik

Marketing

Reklame

Kada vam netko spomene reklame, vjerojatno vam prvo padaju na pamet one preglupe i iznimno dosadne reklame za deterdžente, praškove za rublje, uloške i ostale higijenske potrepštine. Zbog takvih stvari šizim i zbog takvih stvari sam prestao gledati pola programa koje vidim na telki. Loša reklama je nešto najgore na svijetu što vam mogu pustiti na TV-u. I to još cijeli blok od barem 5-10 minuta. Užas!
No, s druge strane, isto tako je ogromni gušt pogledati dobru reklamu i lijepo se nasmijati. Istinabog, dobre reklame hrvatskih proizvoda na TV-u su jedino reklame za pivo - uglavnom Ožujsko i Karlovačko. Općenito gledano, reklame za pivo su jedne od najboljih i najsmiješnijih uopće. Evo, npr. nova reklama za Karlovačko. Ja sam vrištao od smijeha kad sam vidio prvi dio ("Hrvati su osjećajni"), u kojem dolazi frajer, prosječni Hrvat, i krene bacati prazne staklene boce u kontejner. Na kraju mu ostane boca Karlovačkog i on se počne prisjećati svih lijepih trenutaka koje je proveo uz pivo u svom životu. Mislim, reklama je genijalna, za urlat od smijeha!
Od ostalih reklama koje se mogu vidjeti po našim TV postajama, daleko najbolje su reklame za Heineken (vidi, opet pivo; apsolutno sve reklame za Heineken su genijalne - od lovca u mutnom do one sa Jennifer Aniston) i Playstation 2 (ako mi netko kaže da se nije nasmijao na ovu novu reklamu ili onaj niz reklama s lešinarom, ozbiljno ću se naljutiti). Tu također možemo ubrojati i reklame za Mastercard te za Ford.
Zanimljivo je da se sve te reklame vrte samo i jedino kad je na programu najdraža nam Liga prvaka. Čovjeku dođe da se zapita, šta ne?
Čak postoje i emisije koje puštaju najbolje reklame iz cijeloga svijeta. Jednu od njih smo mogli gledati na Nova TV ("Te divne reklame" s Roryem McGrathom u ulozi voditelja). Ta emisija mi je uvijek bila jedna od najdražih jer tih pola sata bih se tako slatko smijao da bi mi to popravilo raspoloženje u bilo kakvoj situaciji (ako ste gledali bar jednu epizodu, znat ćete o čemu pričam). Ma te reklame su genijalne!
Svi koji rade reklame za bilo kakve higijenske potrepštine bi trebali učiti od tih ljudi kako se radi dobra reklama. OK, priznajem, higijenske potrepštine baš i nisu zahvalan materijal za reklame, al ljudi moji, ja sam u stanju izmisliti sto puta bolju reklamu od njih! I onda oni zarađuju masne pare. Strašno...
Zbog takvih reklama (mislim na one dobre) sam oduvijek imao želju otići na Noć gutača reklama, al nemam pojma kako nabaviti pozivnicu jer znam da karte za taj happening ne postoje u prodaji. Srećom, kad je bila prva Noć gutača reklama, Nova TV je imala prava na snimku i moram vam reći, ako niste to gledali, propustili ste 3 sata genijalnih reklama i provale smijeha. Kad bi barem ponovili tako nešto...
Nažalost, sad mi jedino preostaje čekati slijedeći utorak i srijedu (Liga prvaka) da opet uživam u genijalnim reklamama i nadati se da će naši marketinški "stručnjaci" postati malo maštovitiji...

Post je objavljen 07.04.2005. u 23:28 sati.