Primjetili su mnogi, vjerojatno, svima neugodan presedan (je li presedan? ja sam rel. nov ovdje, ispravite me ako treba) na blog.hr, spammersku poruku u komentarima mnogih blogova, sljedeceg sadrzaja:
Sa Promasaja, komadic Promasajevog teksta, i moji komentari:
[...]
Na Lovrinom čelu ne piše Pogodak već:
"Ljudi toliko ste jadni da ćemo vam učiniti i ovo, a uskoro i mnogo više!"
Ne želim biti shvaćen kao anarhist, antikozumerist, antimaterijalist, ucviljeni kvazi-intelektualac ili tko zna što još, već samo kao građanin koji želi ukazati na krajnji nemoral u društvu.
Ne pozivam na nikakvu revoluciju ili slično, namjera nije rušiti vladu, političke stranke il slično, skretanje pozornosti na apsurd biti će dovoljno da se probudi svijest ljudi koji samo zajedno mogu učiniti nešto više i ispraviti apsurd reklamiranja po ljudskom tijelu. Zato činiti vam je sljedeće: iskopirajte Lovrinu sliku sa zaglavlja stranice, sutra ili kad već stignete objavite je s anti-reklamiranje na tijelu postom na svom blogu, kometirajte moj i slične blogove, uvrstite me u linkove, recite prijateljima, pošaljite im mejlove...
Komentari:
- Ja JESAM anarhist, antikozumerist, antimaterijalist, vjerojatno i ucviljeni kvazi-intelektualac, a svakako i građanin koji želi ukazati na nemoral u društvu (vidi moj blog), a u zadnje vrijeme TOLIKO mrzim reklame da gasim televizor kad pocnu, makar poslije izgubio komadic filma ako prekasno ponovno upalim TV, ali smatram da ti svojim spamanjem po tudjim blogovima krsis internet-etiku (iliti parkticiras nemoral, protiv kojeg se navodno boris) i zapravo privlacis ogromnu paznju na samog Lovru i njegov glupi tatoo i na cijelu glupu kampanju. Ima akcija i akcionih blogova koji se ticu puno bitnijih stvari nego sto je ovo, pa ne vuku svakog za rukav kao ti. Posto ovime dajes dosad nevidjeni publicitet cijeloj akciji (ili bar vec neko vrijeme nevidjeni - ako se pogleda niz Lovrin blog, vidi se da je broj komentara, znaci vjerojatno i posjeta, znatno pao u zadnje vrijeme), zakljucujem da si placen od firme Pogodak ili od marketinske firme zasluzne za glupu kampanju. Tome dojmu mi pridonosi tvoja bezrazlozna - a za zabrinutog gradjanina cudna - anonimnost, i to sto iz ovog nece proizaci bas nikakva akcija. Ili si dakle placen od njih, ili si budala jer upravo nabijas glupom Lovri i glupom Pogotku i glupoj kampanji znacajnu reklamu. U svom poslu sam vise puta suradjivao na viral-marketing kampanjama, i ova tvoja "akcija" mi jako smrdi na to. Potpisi se, i dokazi da nisi placen od njih, jer ovaj tren jako izgledas da radis za njih. U protivnom, tvoj ocajnicki napor da se uneses svakome u lice - citaj: ulazis na blogove i bez truna interesa za njihov sadrzaj vikanjem (CAPSima) zoves ljude da obrate paznju na Lovru - SMRDI NA REKLAMU. Samo onaj tko se ne libi tetovirati necije celo se nece libiti da ovako dosadjuje ljudima. I samo onaj tko zeli reklamirati Lovru ce traziti od ljudi da na svoj blog stave njegovu sliku. (ovajonaj 26.03.2005. 03:11)
- Jos cu nesto reci. Ono sto ja sve vise mrzim kod reklama je jebena NAMETLJIVOST. Gasim ih na TV-u zato jer su glasnije od filmova i programa iu kojem se pojavljuju. Mrzim kao i svi trgujuce putnike i telefonske pozive koji mi nesto hoce reklamirati. Svatko ima pravo reklamirati svoje proizvode, ali nema pravo prekidati moje odmore, koncentraciju, moje vrijeme i prostor, OTIMATI moju paznju najvecom silom koje se uspije sjetiti. Iz rastuceg prezira prema reklami prezirem i ovu Pogodak kampanju, i takodjer smatram da je to DALJNJE narusavanje ljudskog dostojanstva. U tome bih se slagao s tobom kad bih vjerovao da ti to isto mislis. Ali ne vjerujem. S druge strane, Lovro i njegovo celo me ne diraju toliko, jer me ne cimaju za rukav, ne zvone mi na vrata i na telefon. No TVOJA NAMETLJIVOST i TVOJA KAMPANJA po tudjim blogovima se mogu usporedjivati samo s nametljivoscu reklama, i zato vjerujem da si TI taj koji reklamira Lovru i njegovo celo. I sto se mene, a i vecine tice, ako je ovdje poceo neki poguban reklamni trend, poceo si ga ti (sa ubacivanjem svoje reklame ne nase blogove), a ne Lovro kojeg vecina od nas nece nikad sresti. A sve mozemo zahvaliti Pogodku i ekipi koja im je smislila Lovrinu i tvoju kampanju. Nadam se bar da je lova bila vrijedna duse... (ovajonaj 26.03.2005. 03:21)
- jos jedan CLUE: gdje si bio dosad? Kampanja traje od 7. 3. Sta si tek prekjucer cuo za nju? Gdje si bio dok je posjeta Lovrinom blogu bila zadovoljavajuca? Takodjer, razmislimo o smislu cijele kampanje. Kolikom broju ljudi moze necije istetovirano celo izreklamirati bilo sto? Onolikom koliko ih on sretne u svom dnevnom zivotu. Za svaku ozbiljnu firmu, taj broj publike je ZANEMARIV. Jednu reklamu na TV u pola minute vidi puno tisuca puta vise ljudi nego Lovru (uzivo) u tjedan dana. Dakle, jedina marketinska vrijednost ove kampanje je njeno (i Lovrino) pojavljivanje u medijima. Zato su uostalom i naredili Lovri da pise blog. Cijeli sistem reklame na celu bi - kad bi se izuzela medijska prisutnost kampanje i Lovre - bi imao jedino marketinskog smisla ako bi bio masovan, i ako bi mnogo ljudi u svakom gradu nosili Pogodak na celu. Posto vec drugi takav covjek ne bi bio ni najmanja (medijska) fora, znaci da tog omasovljenja nece ni doci. Sto nam govori dvije stvari: 1. tvoja briga i panika su bezrazlozne; i 2. ti radis na jedinoj vrijednosti koju ova kampanja ima, a to je njena medijska prisutnost. Zbroj: ti radis za njih. Ako si pametan, za to si placen. Ako to radis nehoticno, onda si stvarno budala. Jos te jednom vidim na svom blogu, polomicu ti i zube i kosti. (ovajonaj 26.03.2005. 03:51)
- Svjestan sam što sam učinio, kad sam se uključio, šta "oni" dobivaju mojom galamom ali nažalost još nisam dovoljno moćan da na drugi način reagiram. U suvremenom marketingu bitan je jedino publicitet, bio on pozitivan il negativan, al kad ovaj negativan pređe mjeru tolerancije dolazi do kaskade negativnih utjecaja i kokertnih mjera. U ovom slučaju zakonska zabrana bila bi čisto dovoljna! Nisam plaćen, niti imam bilo kakvih koristi od ovoga što činim, ali mi je drago da sam dao sve od sebe da spriječim još jednu ljudsku glupost! Razmisli malo, ako nikad ne reagiraš na nešto, nikad nećeš doznati što si mogao učiniti! !!!UČININI I TI NEŠTO!!!! (Promasaj 26.03.2005. 05:07)
- Dubokom zahvaljujem "ovomonom" na emocionalnom istupu koji će dodatno doprinjeti publicitetu. Žao mi je zbog frustracija, al izgleda da ga istina peče više nego što i sam prizna. Usmjeri tu energiju negdje čovječe... (Promasaj 26.03.2005. 05:14)
- pricaj ti, slusamo mi....... (ovajonaj 26.03.2005. 05:18)
- I btw, nisam ja nista isfrustriran, samo se slikovito izrazavam. Ne bih te prebio ni da mogu. A ako zelis nekog uvjeriti da ne radis za njih, moraces se malo vise potruditi nego se pozivati na moje emocije. Vjeruj, miran sam, pijuckam pivo, radim kod kuce, i pomalo zavirujem na blogove. Ove duge komentare sam ostavio zbog svih dobronamjernih ljudi koji ne vole reklame ali se upecavaju na tvoju suplju spiku. Tvoja djela govore vise nego sve tvoje rijeci. A tvoje glavno i jedino djelo, jedina stvar po kojoj svi i znamo za tebe, je beskrupulozno reklamiranje, dakle ono protiv cega se navodno boris. Bezocno reklamiranje bez truna postovanja prema blogovima na koje si ostavio svoju reklamnu hrpicu podno grma. Da si imalo pogledao sta pise na njima, shvatio sa da se neki od njih takodjer pokusavaju boriti protiv nekih stvari, cesto bitnijih nego je Lovro i tatoo na celu, i usmjeravaju svoju energiju bez ne cekajuci da im ti to kazes, ali ne skacu svi sebi u usta (svojim djelima) kao ti. A to sto si ti "dao sve od sebe da spriječiš još jednu ljudsku glupost" ti objesi macku o rep, jer niti si ista sprijecio, niti ces sprijeciti, a ako u tvom zivotu "dati sve od sebe" znaci kliknuti na 50 linkova i onda pejstati komadic teksta, onda mogu misliti kako zavrsavaju ostali tvoji napori. Toliko od mene, za ovaj i bilo koji drugi put. Laku noc. Doslovno, i metaforicno. (ovajonaj 26.03.2005. 05:41)