Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hatepogodak

Marketing

neka se glas građana čuje

Koje lijepo iznenađenje u današnjem Jutarnjem. Spomenut je blog koji upravo čitate. Hvala Jutarnjem na skretanju pažnje na blog. Nadam se da će uspjeti generirati i jaču pažnju prema temi markiranja ljudi. I isprike za moj vokabular. Ubuduće ću paziti.

Pa da malo objasnim onima koji su tek danas prvi put došli na blog zbog čega galamim već dva tjedna. Svojim pisanjem do sada pokušao sam skrenuti pažnju na praksu markiranja ljudi i posljedice koje će donijeti ukoliko se dozvoli ili prešuti.

Pogodak i praksa markiranja ljudi se mora zaustaviti jer će takva praksa najviše pogoditi nezaposlene i siromašne. Oni će morati prihvatiti prodaju dostojanstva jer nitko ne želi kupiti njihov rad. Zar ćemo tako rješavati problem nezaposlenih?

Zar to nije povreda deklaracije o ljudskim pravima gdje u prvom članku stoji ‘Sva su ljudska bića rođena slobodna i jednaka u dostojanstvu i pravima’. Zar bogati smiju oduzimati dostojanstvo siromašnih zato što su siromašni? I zar će to država tolerirati?

Pogodak svojom kampanjom cilja srednjoškolce. 18-to godišnjak sa tetoviranom reklamom na čelu samo njima može imponirati. Pogledajte malo blogove djevojčica koje se javljaju na Lovrinom blogu sa željom da učine isto. To su djevojčice od 14 do 16 godina koje pitaju gdje se i one mogu prijaviti da naprave isto. Sasvim dovoljna motivacija da svakog dana sjednete na komp i pišete ZAUSTAVITE POGODAK.

Pogodak se lako može zaustaviti. A ako se zaustavi Pogodak zaustaviti će se markiranje ljudi u Hrvatskoj. Niti jedno poduzeće neće posegnuti za vrstom promidžbe koja je jednu drugu firmu upropastila.

Markiranje ljudi je još jedna vrsta neetičnog ponašanja poduzeća. Kao što su do sada pokusi na životinjama, napadanje zemalja radi zarade naftnih kompanija, nehumani uvjeta rada u tvornicama nerazvijenih zemalja, dječji rad, zagađivanja okoliša radi profita i slična ponašanja zaslužila osudu javnosti to zaslužuje i markiranje ljudi. Do sada u Hrvatskoj nije bilo takvih najgorih praksi. Hrvatska poduzeća su nažalost/nasreću premalena da bi bila u poziciji iskorištavati sve negativnosti potrošačkog društva. Ovo je prvi put da jedno hrvatsko poduzeće radi nešto visoko neetično. I to malo poduzeće koje neće moći izdržati niti da mu se malo pokažu zubi.

Pogodak je mala firma koja ne može podnijeti veću količinu bijesa javnosti. Čak im je i jedan bloger u stanju napraviti probleme. Zamislite što im može napraviti jedan veći članak/emisija ili ne daj bože veća blogerska akcija. Znate li nekoga tko podupire markiranje ljudi? Tko će braniti njih i takvu praksu? Ako je zabranjena eutanazija smrtno bolesnih ljudi čak i uz njihov pristanak, zašto ne zabraniti 18-to godišnjaku da proda dostojanstvo sviju nas? Jer ako je njegovo na prodaju onda je i vaše. Zakoni su za sve isti.

Rezultati borbe protiv Pogotka i njegovog ponašanja mogu se vidjeti odmah. Čak je i sama borba u biti pasivan otpor. Ukoliko nemaju posjetitelja na svojoj tražilici neće imati ni financijskih sredstava za nastavak rada. Ukoliko privlače previše negativnog publiciteta nitko od poduzeća neće htjeti raditi sa njima. Svojim ponašanjem ne zaslužuju ništa bolje. Ne dozvolite mogućnosti da netko proda dostojanstvo za kruh. Barem toliko zaslužuju oni koji danas nemaju luksuz Interneta da se bore za svoja prava. Ovu borbu ćete vi morati odraditi za njih. Odradite je najbolje što možete.



Post je objavljen 21.03.2005. u 22:26 sati.