Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/medved

Marketing

NATPISI NA PROIZVODIMA

Podjeljene nagrade za najoriginalnije naljepnice na proizvodima
Ovo je već osma godina nagrade za naj-naljepnicu na proizvodu,
a najoriginalniji natpis "Ne koristi za osobnu higijenu"
koji se našao na četki za wc donio je ove godine Ed Gyetvaiju
iz Ontaria 500 dolara. Druga nagrada i 250 dolara otišla je
Matt Johnsonu za naljepnicu na dječjem skuteru
"Ovaj proizvod se miče kada se koristi",
a treću nagradu dobila je Ann Marie Taylor za digitalni termometar
na kojem je pisalo "Jednom kada se koristi rektalno,
termometar se više ne bi trebao koristiti oralno".
Sponzori ove nagrade (Michigan Lawsuit Abuse Watch i
Center for Justice and Democracy) pokušavaju na ovaj
način potaknuti proizvođače da stavljaju oznake za svoje proizvode,
makar i one glupe, kako bi se smanjio broj tužbi koje konzumenti
pokreću zbog nedovoljnih uputa na proizvodima. U tim nastojanjima
čak su i popisali sudske slučajeve u kojima je uputa na proizvodu
spasila život potrošačima.

Post je objavljen 14.03.2005. u 14:51 sati.