Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anarhijaweekly

Marketing

carinski rat s BiH

Po novinama se već pojavljuju ankete koje indirektno pozivaju na čvrst odgovor jednostranoj odluci BiH o uvođenju carina na dvadesetak hrvatskih proizvoda koji se lijepo prodaju u toj zemlji. Samo informacije radi; prije dva tjedna BiH izaslanstvo posjetilo je naše ministarstvo poljoprivrede i pokušalo s našim zelenim i bahatim doministrom poljoprivrede ( Miroslav Božić) dogovoriti kompromis kojim bi se izbjegla situacija koju trenutno imamo, no stvarno smo se pokazali u pravom svjetlu. Kada pregovaramo s EU (zapravo još niti ne pregovaramo) manji smo od makovog zrna, a prema BiH, koja je btw najveći uvoznik naših proizvoda, ponašamo se kao tipični balkanci. Beskompromisno. Bahato prema slabijima, a podilazeći u odnosu s jačima. Naše mudro Ministarstvo poljoprivrede, tada predstavljano već spomenutim Božićem koji je svečanu prigodu uljepšao svojom ljubičasto-ružičastom kravatom i rupčićem iste boje zadjenutim u sako (poput T-com-ove maskote), primilo je predstavnike BiH koji su, pritisnuti katastrofalnim položajem vlastitih poljoprivrednika, pokušali dogovoriti kakvo-takvo rješenje, a neovisno o ranije potpisanim carinskim dogovorima dviju zemalja. Pristojnost je nalagala da barem konačna izjava s naše strane zvuči civilizirano, uvažavajući značaj koji BiH ima za hrvatski izvoz, no nedostatak taktičnosti i bahatost doveli su do trenutnog zahlađenja s BiH strane. A naši mediji opleti po BiH...



Post je objavljen 14.03.2005. u 13:00 sati.