RADNICI s imanja gase požar u skladištu, no vatra je već zahvatila ogromni dio zgrade. Stiže uz škripu guma i GIANNI, da im pomogne. MIREJ je ljuta, skladište i roba neće se moći spasiti. GIANNI predloži da sasijeku put vatri do vinograda, ako ne žele da im šteta bude još veća. Dotrči uznemirena TEREZA, još nema vatrogasaca. Na glas se pita, kako se ovo moglo desiti? GIANNI je pogleda u čudu, zar se mora pitati! TEREZA smo zine od šoka. MIREJ ih požuruje, nema vremena za raspravu, trebaju spasiti vinograde. Njih dvoje otrče za RADNICIMA, dok TEREZA razočarano gleda, kako izgara njezino skladište.
2. scena : DVORAC MARCCONI, HODNIK – int. – NOĆ
IGOR sakrije MARGITU iza statue viteza. Majordom TOMO zaziva, ima li koga u kući, te zabrinuto prođe hodnikom pored njih. Oni prestanu i disati, samo da ih se ne razotkrije. TOMO ne spazi ništa sumnjivo i produži dalje. Oni odahnu, no ipak se još ne miču odatle.
3. scena : RIM-ITALIJA, DONATELLIN STAN – int. – NOĆ
DONATELLA se šokira, kad joj KRISTIJANA objasni razlog svog posjeta, preklinje je da šuti o njezinom poslu. Pogotovo njeni ne smiju saznati čime se bavi u Italiji. KRISTIJANA se čudi njenom odabiru, no DONATELLA prkosno kaže, da se kući ne želi vratiti siromašna. KRISTIJANA je pokuša odgovoriti, no DONATELLA ne dozvoljava da joj ona naređuje. Više je zanima, hoće li držati jezik za zubima. KRISTIJANA je neodlučna, što ovu uznemiri.
Požar je ugašen, a vinogradi spašeni. GIANNI bijesni, jer je očito, kako su Marcconievi odgovorni za ovaj požar. TEREZA sumnja da su spremni ići tako daleko, to jednostavno nije moguće. MIREJ je kaže da se prizove pameti, kako drugačije da ih prisile na prodaju imanja
Marcconievima. TEREZA u šoku. MIREJ se odluči s njima obračunati, no GIANNI taj užitak preuzima na sebe. Zagorčati će život Marcconievima, jednom zauvijek.
5. scena : DVORAC MARCCONI, BIBLIOTEKA – int. – NOĆ
Ulaze u biblioteku. IGORU nije puno trebalo da pronađe trezor i iskoristi dobivenu šifru. IGOR i MARGITA ukradu vrijedan obiteljski nakit. Dok MARGITA sve to trpa u torbu, IGOR primijeti neke vrijednosne papire, pročita o čemu se radi i strpa ih u jaketu. Požuruje MARGITU i oni neopazice bježe iz biblioteke.
6. scena : ZAGREB, «MTD» - ISTRAŽ. ODJEL – int. – JUTRO
DRAGAN s posla nazove JURU i obavijesti ga o obiteljskoj večeri. § JURE se pokuša izvući na obveze, kad čuje da će biti kod Gerdejevih. § DRAGAN insistira, jer BLAGA želi vidjeti malog Antonia, kaže mu da bude večeras u 19.00 kod njega kući. § JURE mora pristati.
7. scena : BANKA U CENTRU GRADA – ext. – JUTRO
NATAŠA izlazi iz banke i naleti na ROSANDU, osmjehne joj se hladno. ROSANDA joj iz kurtoazije čestita na uspješnoj proljetnoj kolekciji, te joj kaže, ako ikad bude tražila posao, njezina vrata su joj uvijek otvorena. NATAŠA sumnja da će to biti potrebno, no ipak se zahvali na ponudi. Razdvoje se hladnim pozdravom i svaka krene svojim putem.
8. scena : SPLIT, DOM MARETIĆEVIH – int. – JUTRO
GORAN dolazi kod HELENE kući, zamoli je neka pazi na njegovu djecu, dok se on ili Kristijana ne vrate kući. HELENA mu kaže, brinut će se o njima, kao o svojoj djeci. Zagrli brata, vjerujući da će sve biti dobro. GORAN se osmjehne, naravno da će biti.
9. scena : «KARAMARKO EXP.-INP.» FIRMA – int. – JUTRO
BERISLAV se iznenadi SINIŠINOM posjetom, pogotovo kad Helenin sin želi znati, koliko su ozbiljne namjere spram njegove majke. BERO ga uvjerava da on voli Helenu. SINIŠINE brige su sad manje, jer on voli svoju majku i želi je konačno vidjeti sretnom. Upozori BERU, neka je dobro čuva, te ode. BERO ga isprati zamišljenim pogledom.
SIMONA, IVANO, ETTA i MATIJA kasno doručkuju u nevidljivoj napetoj situaciji, gdje pogledi govore više od riječi. Iznenada uleti ljutiti GIANNI, te im bez uvoda prijeti zbog požara u «VINORODU». IVANO ne gubi kontrolu, hladno odgovori mladiću, kako nema nikakvih dokaza, i da su uzrokovali požar. Savjetuje mu, da ode iz njegovog doma, ako ne želi probleme svojoj obitelji. GIANNI im ponovo zaprijeti i odlazi. SIMONA bijesni na Carvinnieve, uzimaju sebi previše za pravo. ETTA pokuša stati u obranu obitelji svog brata, no SIMONA kaže da su oni ološ, koji samo smeta njihovoj obitelji. MATIJA smiri ETTU, da se ovo ne razvije u još žešću svađu. IVANO ništa ne komentira, samo sa SIMONOM izmijeni značajne poglede, njih dvoje se savršeno razumiju.
11. scena : ZAGREB, «MARCCONI-STILING» - int. – DAN
SARA konačno na telefon uspije dobiti svog sina EDMONDA kod kuće, prigovori mu to. § EDMOND se izvlači ne obveze. § SARA se ne želi s njim raspravljati, već mu govori za večeru kod njenog brata Dragana. § EDMONDU nije do druženja s obitelji, ima drugih planova. § SARA mu jednostavno naredi da se tamo nacrta, osim ako ne želi o tome raspraviti s ocem.
12. scena : DOM KARADINOVIH – int. – DAN
AUGUSTIN i ROSANDA se iznenade, kad se SRĐAN vrati kući usred radnog vremena. SRĐAN napadne TINA zbog makedonskog računa, no TIN kaže da je uplatio u banku sav novac. ROSANDA pokušava smiriti situaciju, dok TIN krivicu pokuša prebaciti na očevu sekretaricu. Uvrijeđen očevim optužbama, iskoristi raspravu svojih roditelja i odlazi iz kuće. ROSANDA se ljuti na muža, možda Tin zaista nije kriv. SRĐAN je pogleda u čudu, on više vjeruje svojoj sekretarici, do li svom parazitskom sinu. Zaprijeti ROSANDI da će sve istražiti, a onda će se obračunati sa sinom. Ode natrag na posao. ROSANDA se zabrine.
13. scena : KUĆA U CENTRU GRADA – int. – DAN
ANA pokušava opet razgovarati s IVANOM, te mu kaže da može otići na fakultet u drugi grad, ako već ne može prihvatiti Branka. IVAN to ne želi, čudi se majci, kako ona ne može uvidjeti da je Branko iskorištava i da je uopće ne voli?! ANA više ne može trpjeti njegove laži i tu čudnu opsjednutost Brankom. Obeća sinu, da će ga zaista poslati u drugi grad, ako se ne promijeni. IVAN kaže da je ona ta, koja se treba opametiti i ljutito ode iz stana.
14. scena : RIM-ITALIJA, HOTELSKA SOBA – int. – DAN
Za vrijeme pauze u predavanjima, KRISTIJANA se odmara u sobi. Njezin odmor prekine IVO, koji je pronašao način kako da je zadrži u gradu. Ponudi joj posao u svojim novinama. KRISTIJANA misli, kako to ne bi bilo pošteno ni prema njima ni prema njihovim supružnicima. IVO je želi poljubiti, barem još jednom za oproštaj, jer sutra odlazi natrag za Split. KRISTIJANA popusti i dozvoli mu poljubac. U taj tren, DONATELLA uđe u sobu, no naglo se povuče. Osmjehne se, svidi joj se što je vidjela.
15. scena : ZAGREB, STUDIO «TVZ» - int. – DAN
ZVEZDANA završi intervju s glumicom MARIOLOM KNEZOVIĆ i zahvali joj se na gostovanju u emisiji. Njih dvije iziđu iz studija, kad se završi snimanje emisije, koju ZVEZDANA radi za TV. Na hodniku je dočeka JURE, što je iznenadi. JURE joj kaže za večerašnji poziv kod njegovih roditelja. ZVEZDANA je umorna, jer se jutros iscrpila probama u kazalištu. JURE kaže da to ne mogu izbjeći. ZVEZDANA se namršti, no popusti.
16. scena : VARAŽDIN, IMANJE «VINOROD» - ext. – DAN
Dok su utvrđivali štetu od požara, GIANNI ispriča MIREJ, da nije upio ništa postići kod Marcconievih, a bez dokaza im ne može ništa. MIREJ se žali da vatrogasci misle, kako je pogreška u starim instalacijama. GIANNI se naljuti, odluči sam naći dokaze protiv obitelji. MIREJ se zabrine, upozori ga, neka se pripazi.
17. scena : DVORAC MARCCONI, BIBLIOTEKA – int. – DAN
STEPHANO se čudi ocu, zašto ga je opet zvao u Varaždin, zar nije problem s Lotričkama sređen?! IVANO o tome želi razgovarati, zašto ga nisu obavijestili o svojim namjerama? Kako mu nije jasno, da je slušanjem Simone, mogao ugroziti cijelu obitelj. STEPHANO se pokušava opravdati, nije bilo drugog izbora. IVANO viče na njega, kako je on taj, koji će donositi takve odluke, a ne njih dvoje. STEPHANO obeća, kako se to više neće ponoviti, želi poći natrag u Zagreb. IVANO ga razveseli još jednom naredbom. Misli da se nešto sumnjivo događa u obiteljskoj modnoj kući. Želi da provjeri Saru, jer on vjeruje njegovoj ženi. STEPHANO se namršti i obeća mu napraviti uslugu. IVANO se namršti, kad ostane sam.
18. scena : SPLIT, KUĆA MARCCONI – int. – NOĆ
HELENA održi obećanje svom bratu Goranu i posjeti njegovu djecu, da provjeri kako su se snašla sama bez roditelja. U kući zatekne njegove kćeri, MONIKU i DAMJANU, no one ne znaju gdje im je brat. HELENA se ne brine, zasigurno će brzo stići kući, te upita curice, jesu li za pizzu. One oduševljeno prihvate ideju, čak će joj i pomagati oko pripreme.
19. scena : ZAGREB, KUĆA GERDEJEVIH – int. – NOĆ
VIHOR i SARA dočekaju svoju užu obitelj: DRAGAN, BLAGA, JURE, ZVEZDANA i mali 2 –godišnji ANTONIO. SARA se ispriča u Edmondovo ime, jer on još nije stigao. DRAGAN kaže da je i Igor na putu, no barem su se u ovolikom broju okupili. SARA ih pozove u blagovaonicu. VIHORA zanima kako napreduje JURIN posao. BLAGA uzme od ZVEZDANE malog ANTONIA, ukorivši snahu, što ga tako rijetko donosi k njima. ZVEZDANA se izvlači na obveze. DRAGAN pita, je li se čula s njihovim roditeljima, izgleda da opet nisu u prijateljskim odnosima. SARA ne želi o majci i ocu, ovdje su da se opuste.
20. scena : MALI STAN NA JARUNU – int. – NOĆ
MARGITA se čudi IGORU, zašto je uzeo dionice obiteljske firme, to je vrlo riskantno i može im se ući u trag preko tih vrijednosnica. IGOR zna, tko ih želi i neće ih odati, jer mrzi njegovu obitelj iz dubine duše. Kaže MARGITI, kako će za ovo dobiti veliki novac, za organizaciju.
21. scena : KLUB U CENTRU GRADA – ext. / int. – NOĆ
ROSANDA se nađe s TINOM, u njegovom omiljenom klubu. Želi s njim iskreno razgovarati, bez uplitanja njegovog oca. TIN se opet pokuša opravdati, no ROSANDA ozbiljnim tonom zatraži istinu od sina, ako želi da mu pomogne. TIN prizna istinu, uzeo je novac da vrati neke svoje dugove. Nije imao drugog izbora, kad mu nije više davala novac! ROSANDA se rastuži, kad bi barem bio na svog starijeg brata Mihovila. TIN se ljuti, jer su Mihovila uvijek idealizirali, a njega kritizirali. ROSANDA kaže kako nije u pravu, no trebao bi prestati s glupostima u životu. Odluči pokriti umjesto njega očev račun, pod uvjetom da ga on osobno vrati ocu i pomiri se s njime. TIN pohlepno uzme ček, no ROSANDA ga upozori, ovo mu je posljednja šansa. TIN se namršti.
DONATELLA je navodno se došla pozdraviti s KRISTIJANOM i pitati je, što je odlučila. KRISTIJANA započne s moralnom prodikom, no DONATELLA je odmah prekine. DONATELLA ispriča što je vidjela, a ona poznaje Devoru, Ivinu suprugu. Može im oboje zagorčati život, a i mogla bi nazvati Gorana u Split. KRISTIJANA se namršti, to neće biti potrebno, samo joj je htjela pomoći. DONATELLA će sama ocijeniti, je li dobro ono što čini od svog života. Zaželi joj ugodan put kući i odlazi. KRISTIJANA se namršti.
23. scena : DOM GERDEJEVIH – int. / ext. – NOĆ
EDMOND sa zakašnjenjem stiže na obiteljsku večeru, malo previše pod gasom. Nameće se ZVEZDANI, poprilično neukusno. JURE se teško kontrolira. SARA zadnji put upozori EDMONDA, pa on demonstrativno napusti zabavu, kad nije poželjan u svojoj kući. GERDEJEVIMA je neugodno zbog cijele situacije. Večera se približi svom kraju i oni se pozdrave. VIHOR prigovori SARI na sinovom ponašanju, ona se samo namršti.
Dok su išli prema parkingu, ZVEZDANA kaže da joj se Gerdejevi gade, s čime se i JURE složi, osim Vihora. BLAGA ih pokuša ukoriti, ali neuvjerljivo, jer je dijelila mišljenje s njima.
24. scena : HOTEL U CENTRU, ATRIJ – int. – JUTRO
GORAN se nađe sa majkom u hotelu i sve joj ispriča o svojoj bolesti. ETTA se zabrine, no skupi snage zbog svog sina i zagrli ga. Tješi GORANA, kako će napraviti sve, da on ozdravi.
25. scena : DOM KARADINOVIH – int. – JUTRO
TIN vraća SRĐANU ukradeni novac, ali ne kaže za što mu je trebao, ni odakle mu. SRĐAN shvati, da je u to umiješana Rosanda, čim je jutros tako rano otišla na posao. TIN ništa ne kaže. SRĐAN kaže sinu, kako ga ovaj put neće prijaviti na policiju. Daje mu rok, da pronađe posao, ako želi da mu ponovo vjeruje. TIN pokunjeno obeća i ode iz stana. SRĐAN zabrinut.
BERO nekome ljutito izdaje naredbe, jer slabo obavlja poslove nabavke. Sad je u firmi samo klinac, kako još ništa nije poduzeo da preuzme posao u «ST-MTD»? U ured uđe HELENA. BERO naglo završi razgovor. Odahne, kad shvati, kako ništa nije čula. Zagrli je i pretvara se.