Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hatepogodak

Marketing

Given to fly...

Jučer su moji dragi čitatelji iz marketinškog odjela pogotka bili baš smiješni sa komentarom o trekijima. petica za humor. oni su malo karikirali najfunky verziju trekija, ali ono što ja podrazumjevam pod trekijima je malo drugačije. meni su trekiji svi oni zaljubljenici u jednu lijepu alegoriju o svijetu u kojem postoji jednakost naroda i rasa. svijetu u kojim zajedničkim radom različiti ljudi stvaraju lijepu budućnost na temeljima mira i pravednosti. ima li šta loše u tome? drag mi je još jedan detalj zvjezdanih staza. iako se živi u ozračju mira i tolerancije takvo društvo nije pasivno. kada nalete na maltretatore spremni su za borbu da očuvaju svoje vrijednosti.

a jednakosti nema dokle god se ljude markira. bilo da je riječ o rasnom, nacionalnom, vjerskom, ideološkom markiranju ili novim formama markiranja ljudi od strane poduzeća.

danas ljudi nisu spremni boriti se za ono u što vjeruju. barem velika većina nije. čak i kada borba podrazumjeva napisati anonimno dvije riječi na pravom mjestu. zašto?

ja vjerujem da svaki čovjek u svom životu ima period kada je jak i sposoban braniti svoju zajednicu i vrijednosti koje ona predstavlja. na jakima onda leži i odgovornost da to i učine jer svako društvo ima članove koji su premladi ili prestari da to učine. čak i među onima koji bi trebali biti jaki postoje oni koji su zbog neke bolesti, neobrazovanja, neinformiranosti ili samo straha nesposobni da učine nešto. biti svjestan da bi se trebalo boriti za nešto, a ne učiniti ništa dok se smatram "jakim" nisam siguran da bih sebi oprostio. ako bi i oprostio još uvijek ne znam kako bih to objasnio svojoj djeci. i da li bi ona meni to oprostila. zar nije svaka generacija pokušavala ostaviti svojoj djeci neki ljepši svijet? hoćemo li uspjeti učiniti isto? i hoće li onda naša djeca imati snage braniti vrijednosti društva kada oni budu ti jaki, a mi slabi?

iako ću se ja u mnogo stvari složiti sa svojim roditeljima ja sam u stanju nešto učiniti kada oni nisu. njih muče njihove bolesti, briga o nesigurnoj starosti i umorni su i pasivni. oni su dali svoje. njihova generacija izgradila je većinu zemlje (ma koliko neki šutjeli o tome) i obranila zemlju kada je to trebalo. danas je red da i mi nešto učinimo.

dosta je mladih bilo ili je uključeno u različite organizacije koje su se svaka na svom frontu borile za neke stvari koje su smatrali bitnima. mislim da je vrijeme da se ti mali ratovi pretvore u barem jednu uspješnu bitku. jednu koja će biti dobivena zajedničkom akcijom. protestiralo kod nas i vani protiv pokusa na životinjama, protiv napadanja zemalja radi zarade naftnih kompanija, protiv nehumanih uvjeta rada u tvornicama nerazvijenih zemalja, protiv dječijeg rada, protiv zagađivanja okoliša radi profita... sve su to oblici neetičnog ponašanja poduzeća. samo svaka borba se vodila na svome frontu. danas postoji problem neetičnog ponašanja tražilice pogodak sa markiranjem ljudi. zar je potrebno otvoriti još jedan poseban mali front u obliku pokreta protiv markiranja ljudi? ili će se svi oni koji su se borili protiv ranih oblika neetičnog ponašanja poduzeća pokušati ujediniti da riješimo barem jedan problem koji nam se pojavio u vlastitom dvorištu?

svim dosadašnjim frontovima borbe protiv neetičnosti poduzeća glavna žarišta bila su van Hrvatske i neprijatelji preveliki da ih se porazi nekakvim hrvatskim akcijama. sa pogotkom front je ispred vas u hrvatskom virtualnom prostoru i neprijatelj je mala bezvezna firmica koja može uz malo napora nestati. a ukoliko oni nestanu niti jedna druga firma neće se usuditi napraviti istu stvar sa markiranjem ljudi kod nas. riješiti će se jedan problem u začetku i ta mala pobjeda može biti onaj prvi korak za zajedničko rješavanje ostalih problema.

Ukoliko nedovoljno ljudi koristi pogodak za pretraživanje, nitko neće platiti pogotku da se izlistava prvi. a ako nema love nema niti pogotka. zato treba iskoristiti trenutak dok je pogodak u intenzivnoj kampanji da se pošalje poruka o bojkotiranju pogotka. na taj način se koristi njihov marketing za stvaranje kontra efekta. sada su još preostaje preko 20 dana "akcije lovre" pa je trenutak sada ili nikada.

zato pripremite svoj arsenal i borite se za vlastite i vrijednosti svoga društva. rasturite pogodak tako da ga ne pronađe niti subatomska tražilica, a kamoli google.





Post je objavljen 12.03.2005. u 21:41 sati.