Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anarhijaweekly

Marketing

SKANDALOZNA TRŽIŠNA EKONOMIJA!

Nije prošlo ni tjedan dana otkada sam pisao o tome kako je državni Vjesnik, list financiran našim novcem, novcem poreskih obveznika, prelio kap propasti Republike Ive Pukanića (vidi 3. post prema dolje), a isti se slučaj ponavlja i danas s 24 sata. Naime kada se pojavi nečije privatno ulaganje, nečiji privatan novac uložen u biznis (ovaj puta novinski) u RH, država plaća iz svog proračuna kampanju za ogromnog gubitaša, koji, ne samo da nema šanse opstati na tržištu, nego će još sad upropaštavati i šanse drugih listova čiji se vlasnici moraju boriti protiv državne birokracije i pokušati opstati uz ovu, najblaže rečeno, nelojalnu konkurenciju.
Ovaj put nije riječ samo o pojačanoj postojećoj marketinškoj kampanji. Vjesnik najavljuje potpuno novi image od 14. ožujka. Bit će da je na djelu genijalni um Šime Vlajkija (voditelja marketinga lista), koji očigledno frustracije nakon propalog braka pokušava liječiti velikom medijsko-marketinškom halabukom, a ja nikome, vjerujte nikome, ne bih zamjerio bilo kakovu kampanju - samo da to radi sa svojim, a ne novcima svih nas.
I, da, naravno da Vjesnik neće uspjeti zadržati bilo kakvu tržišnu poziciju nego onu koju ima sad (katastrofalnu), ali to ne mijenja ništa na stvari jer - novac će biti potrošen. Biti će potrošen na kampanju, plaću Šime Vlajkija, plaće ljudi u nadzornom odboru Vjesnika, plaće komentatora, urednika, vanjskih suradnika i ostalih koji će plaću svakog mjeseca primati za novinski uradak kojeg čita manje ljudi nego pojedine blogove s cool-liste.

Post je objavljen 10.03.2005. u 18:19 sati.