Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/istra

Marketing

Istarski ipsilon !!

Izgradnja zapadnog kraka Ipsilona napreduje prema planu. Do 15. svibnja ovim dijelom žile kucavice istarskog cestovnog prometa moći će se stići od Vodnjana do slovenske granice. Kako nam je jučer rekao Francois de Malherbe, voditelj gradnje iz francuskog Bouyguesa, ova će zahtjevna dionica – koja će sa svojih 40 kilometara od čvora Medaki, povrh Limskog kanala do čvora Umag uvelike ubrzati put prema Sloveniji i Italiji – vjerojatno biti gotova do sredine travnja. Graditelje je malo usporila neuobičajena hladnoća za ovo doba godine, koja najviše ometa asfaltiranje. Međutim, već je asfaltirano 60 posto trase, pa će se produženim radom i iskorištavanjem slobodnih nedjelja taj zastoj nadoknaditi da bi se na vrijeme obavio tehnički prijem i cesta pustila u pogon s uporabnom dozvolom.
Glavni inženjer na gradilištu Igor Banović rekao je da su graditelji za pojedine dijelove trase od Medaki, dokle je stizala dionica izgrađena s vijaduktom preko Limske drage, do čvora Umag dobili sedam građevinskih dozvola, pa će prilikom tehničkog prijema trebati zasebno utvrđivati sve uvjete koji su u njima postavljeni. Banović ne dvoji da će na vrijeme biti gotovi i svi pomoćni objekti Ipsilona, od šest čvorišta do instalacija za odvođenje oborinskih voda s trase. Trenutno se najviše radi na ovim objektima, a, uz graditelje Boyguesa, angažirani su i kooperanti. Prema planu građenja, tehnički pregledi počet će već krajem ovog mjeseca, stoga su u Bouyguesu sigurni da će zapadni krak biti gotov mjesec dana prije roka.

Graditelji iz Bouyguesa spremni za gradnju dionice Vodnjan - Pula
Pri kraju je i gradnja najzahtjevnijeg objekta na zapadnom kraku, vijadukta koji na 22 stupa, visokih do 40 metara, u dužini od 1.400 metara spaja dvije strane doline rijeke Mirne. Nakon dovršenja betoniranja kolničke konstrukcije vijadukta dovršava se njegov spoj s južnom stranom doline i postavlja hidroizolacija da bi se moglo početi s asfaltiranjem. Postavljene su ograde i instalacije te se dovršava zatvoreni sustav odvodnje oborinskih voda, koje će završavati u bazenu za pročišćavanje u dolini rijeke......

Gradi se spoj Ipsilona i slovenske granice

Prošli su mjesec počeli i radovi na spoju Ipsilona sa slovenskom granicom. Kako nam je rekao pomoćnik direktora koncesionara BINA-Istre Aleksa Ladavac, prvotni projekt završetka Ipsilona na samoj granici promijenjen je pred dvije godine kako bi zapadni krak do preoblikovanja u autocestu bio dostupan sadašnjim graničnim prijelazima Plovanija i Kaštel......

Dionica Vodnjan - Pula gotova do turističke sezone 2006.?
Tehničku pripremu 13-kilometarske trase od Vodnjana do Pule vodile su Hrvatske autoceste. Parcelacijski elaborati trenutno su u uredima za katastar gdje se vrši njihova provjera, a zatim bi trebala početi procjena vrijednosti zemljišta i postupak izvlaštenja......

Država osigurala premalo sredstava za rekonstrukciju ceste od čvora Višnjan do Poreča?
Sva čvorišta zapadnog kraka Ipsilona – Medaki, Baderna, Višnjan, Nova Vas, Buje i Umag – priključit će se na okolne ceste do dovršetka izgradnje ove prometnice. Županijska uprava za ceste (ŽUC) planirala je rekonstruirati cestu od čvorišta Višnjan do Poreča preko koje će najveći dio turista stizati na porečku rivijeru.....

Konačna dužina Ipsilona 144 kilometra

Zapadni krak Ipsilona počeo se graditi nakon dugotrajnih pregovora BINA-Istre i tadašnjeg Ministarstva za javne radove, obnovu i graditeljstvo te je u veljači 2003. zaključen ugovor o koncesiji. Prvi je put u Hrvatskoj BINA-Istra za gradnju uz vlastita pribavila dodatna sredstva i to emitiranjem obveznica na domaćem i stranom financijskom tržištu koje će vraćati gospodarenjem 144 kilometra Ipsilona te ubiranjem mostarine na vijaduktu Mirna i tunelarine na Učki......
Detalje pogledajte na glasistre.hr

Post je objavljen 03.03.2005. u 11:01 sati.