Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anarhijaweekly

Marketing

RAST TV-PRETPLATE GOVORI O RASTU NAŠEGA STANDARDA

Od danas je skuplja tv-pretplata. Sukladno Zakonu koji kaže da se pretplata povećava kako raste prosječna plaća u RH, pretplata je poskupila sa 59 na 63 kune. Pa zar nitko ne zna da oni koji imaju velike plaće gotovo uopće ne gledaju tv. Trenutno ih je gomila na skijanju, a kad nisu, vjerojatno rade po 12 sati, posjećuju wellnese, fitnese, šitnese i sl. Na ljeto će na duže ljetovanje...
TV je postao zabava za sirotinju. Najviše ga gledaju umirovljenici, nezaposleni, djeca (oko koje se nema tko brinuti pa ih šutnu pred tv), domaćice i poljoprivrednici izvan sezone. Dakle svi oni kojima se prosječna plaća, mirovina, socijalni dodatak, naknada sa biroa i slično, nisu povećali već duže vrijeme. U realnoj vrijednosti, njima su se prihodi čak i smanjili. S radošću će svi oni dočekati povećanje pretplate na 63 kune, dok će Netalentirani gospodin Lokas i slični primati 50-tak i više tisuća kuna mjesečne plaće.
Prošle godine prodali su 3. program i (kažu) modernizirali tehnologiju (digitalizirali se po naški). Što će biti kad im zatreba daljnja modernizacija? Pretpostavljam da će tada prodati 2. program, zatim 1., a na posljetku slijedi i prodaja Hrvatskoga radija. Pitam se kako se privatne televizije uspiju financirati isključivo od reklama, dok lokalnom gigantu HRT-u nisu dovoljne reklame niti prodaja programa, već mora podizati i mjesečnu pretplatu...
VEČERNJI LIST ima novu marketinšku kampanju: Novine za ljude sa stavom. Ako ste vidjeli dotični jumbo-plakat možda su vam promaknuli spomenuti ljudi sa stavom, jer ova dvojica kvazimanekena ili kvazi-što bi već trebali biti, odaju ljude koji npr. još uvijek žive sa roditeljima – miljama daleko od vlastitih stavova. Njihove kravate podsjetile su me na Ćiru Blaževića u emisiji Drugo lice, kada je Petru Vlahovu rekao; taj koji ti je zavezao ovu kravatu, taj ti nije prijatelj...


Post je objavljen 01.03.2005. u 15:58 sati.