Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zubalo

Marketing

kopi...pejst =)

I pilotima se svasta desava...
"SQUAWKS" je naziv za listu problema koju piloti obicno dostavljaju avio-mehanicarima, kako bi ovi sve primjedbe rjesili do slijedeceg leta.
Evo nekih koje su opisali piloti US Air Force - i odgovora dopisanih od strane tima za tehnicko odrzavanje aviona...

Problem: Lijevu unutrasnju gumu stajnog trapa gotovo da bi trebalo zamjeniti.
Rjesenje: Lijeva unutrasnja guma gotovo zamjenjena.

Problem: Probni let OK, osim auto-landing sistema, s kojim su sletanja vrlo gruba.
Rjesenje: Auto-landing sistem nije instaliran na ovom avionu.

Problem: Iz elise broj 2 curi hidro-fluid.
Rjesenje: Curenje elise broj 2 normalno. Elise broj 1, 3 i 4 cure nenormalno.

Problem: Nesto se olabavilo u kokpitu.
Rjesenje: Nesto je ucvrsceno u kokpitu.

Problem: Dokazano curenje na desnoj nozi stajnog trapa.
Rjesenje: Dokaz uklonjen.

Problem: Zvuk iz DME uredjaja je nevjerojatnog nivoa.
Rjesenje: Zvuk DME podesen na vjerojatniji nivo.

Problem: Mrtve bube na vjetrobranskom staklu.
Rjesenje: Narucene zive.

Problem: Autopilot u Altitude Hold modu producira poniranje od 200 fpm.
Rjesenje: Nemoguce reproducirati problem na zemlji.

Problem: IFF (identification friend or foe) ne radi.
Rjesenje: IFF nikad ne radi kada je na OFF.

Problem: Friction lock izaziva blokiranje rucice gasa.
Rjesenje: Za to i sluzi.

Problem: Motor broj tri se gubi.
Rjesenje: Poslije kratke potrage, motor pronadjen na desnom krilu.

Problem: Avion se smijesno ponasa.
Rjesenje: Avionu skrenuta paznja da se uozbilji i leti pravilno.

Problem: Radar za otkrivanje ciljeva zuji.
Rjesenje: Radar za otkrivanje ciljeva reprogramiran da pjevucka.


Post je objavljen 23.02.2005. u 00:04 sati.