Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/milijakuna

Marketing

U p... m..., pa zbilja nas muljaju

Prikupljanje novih pitanja u zadnje je vrijeme sve teže i teže, jer izgleda da smo iscrpili 95 posto fonda pitanja s kojima raspolažu na HTV-u. Nedavno smo čak vidjeli da su se dva pitanja s našeg popisa pojavila i pred natjecateljima u emisiji.
Umjesto skupljanja novih pitanja glavna zanimacija sad nam je postalo trošenje starih pitanja, odnosno prijavljivanje i ostavljanje podataka. To je ugodniji dio priče.
Međutim, sve više prevladava rasprava o tome kako nas ekipa s HTV-a zbilja mulja. Od poštenog "slučajnog odabira" u svemu tome nema ni "s". Svjedočanstva se množe. Nije riječ samo o pojedincima koji su ljuti kaj ih ne zovu, jer o muljaži svjedoče i oni koji su više puta bili tamo i imali priliku uzeti nofce.
Među komentatorima javio se i "mirko m.". To nas asocira na Mirka Miočića, najpoznatijeg kvizomana u Hrvata. Ako je to zbilja on, svaka mu čast što je imao hrabrosti javiti se jer, s obzirom na nepoštenje i nemoral na HTV-u, možda si je tako skroz zatvorio vrata za ulazak na "Milijunaša" i druge kvizove.

Post je objavljen 17.02.2005. u 13:18 sati.