Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

PROMOCIJA ZA AUTENTIČNO TURISTIČKO ISKUSTVO U DOMAĆINSTVU


NA ULAZU U SMJEŠTAJNI OBJEKT PLOČICA „LOCAL HOST“

Ministar turizma i sporta Tonči Glavina i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić 12. svibnja su javno predstavili oznaku prepoznatljivosti smještaja u domaćinstvu koja nosi naziv „Local host“, odnosno „Vaš domaćin“.

Naziv mogu zatražiti svi koji, prema aktualnim propisima, imaju status domaćina u hrvatskom turizmu uz uvjet da zadovoljavaju propisane kriterije kao što su autentičnost ponude, razina gostoljubivosti, ekološka osviještenost, kvaliteta u pristupu i informiranju gosta i dr.
„Smještaj u domaćinstvu tradicija je hrvatskog turizma, autentičan doživljaj destinacije za naše turiste i nešto što nas ističe i što nas čini drugačijima od naše konkurencije. Upravo zato oznakom „Lokal host“ to posebno naglašavamo i svim istinskim domaćinima, omogućavamo dodatnu promociju na domaćem i stranim tržištima. Razvojem i snažnijim pozicioniranjem ove vrste smještaja korak smo bliži i održivom turizmu kojeg razvijamo, a koji u fokus stavlja balans zadovoljstva lokalnog stanovništva i turista“, izjavio je resorni ministar Tonči Glavina.

Proces dobivanja oznake uključuje popunjavanje online obrasca za samoprocjenu putem sustava eVisitor. Domaćinima koji zadovoljavaju uvjete dodijelit će se oznaka u obliku pločice koju će istaknuti na ulazu u smještajni objekt, ali i u digitalnom obliku kako bi ju mogli koristiti na online komunikacijskim kanalima.

„Ovo je prvi put da se promociji smještaja u domaćinstvu pristupa na sustavan način, što je iznimno važno ako znamo da Hrvatska kao turistička destinacija najviše kapaciteta broji upravo u obiteljskom smještaju. Cilj je izdvojiti domaćine koji ovu djelatnost obavljaju s puno entuzijazma i truda od običnih rentijera. Proces će se odvijati u dvije faze . Prva faza podrazumijeva animiranje što većeg broja domaćina u domaćinstvu koji zadovoljavaju kriterije da se uključe u projekt.
Druga faza podrazumijeva sustavnu promociju oznake na emitivnim tržištima kako bi ona među našim gostima postala sinonim za kvalitetu i pouzdanost“, objasnio je direktor Staničić. Oznaka će vrijediti tri godine, a prije samog isteka nositelji će ponovno proći postupak samoprocjene i odobravanja kako bi se osigurao visoki standard kvalitete oznake.

Domaćini koji će biti nositelji oznake biti će dodatno istaknuti među brojnim privatnim iznajmljivačima, privlačit će goste koji traže autentičan i gostoljubiv doživljaj, a oznaka bit će uključeni u posebne promotivne aktivnosti HTZ-a na emitivnim tržištima i booking platformama.

Oznaka je osmišljena kao sinonim za prepoznavanje domaćina koji prema svojim gostima ostvaruju osobni pristup nudeći im autentično i kvalitetno iskustvo boravka u Hrvatskoj.

Izvor: Ministarstvo turizma,mzz


Post je objavljen 15.05.2025. u 12:30 sati.