Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tignarius

Marketing

OD NEMILA DO NEDRAGA

Isusov sud o pismoznancima(Mt 23, 1–36; Lk 20, 45–47)

Silan ga je svijet s užitkom slušao. 38 A on im u pouci svojoj govoraše: »Čuvajte se pismoznanaca, koji rado idu u dugim haljinama, vole pozdrave na trgovima, 39 prva sjedala u sinagogama i pročelja na gozbama; 40 proždiru kuće udovičke, još pod izlikom dugih molitava. Stići će ih to oštrija osuda!«

Kupio Tiggi slušalice (JVC) u Chipoteci...neizpravne!!!
Došao zamijeniti i onda dođeš zanijemiti...neki sjebani mali lik najprije ide provjerit..gledam ga..i pitam šta provjerava reklamaciju proizvod od 9,99 eura..naravno, veli taj mali telac..onda me poziva da podpišem da mogu slušalice poslati na servis....................
Sad mora biti malo duža pauza..kad mi se god dogodi takva pisdaria, ja mislim skrivena kamera..
Ali Mali se ne da, kaže takva je procedura..ja još ne vjerujem...

Pošto mi je prijatelj iz Državnog inspektorata umro..idem je redovnim putem, pa ću vas malo "maltretirati" s odgovorima


U predstavci navodite kako ste reklamirali neispravne slušalice kupljene u prodavaonici Chipoteka u Arena centru. Trgovac je odbio zamijeniti slušalice te Vas uputio na servis.

Vezano uz zaprimljenu predstavku, ističemo da je odredbama članka 142. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača ("Narodne novine", broj: 19/22., 59/23. u daljnjem tekstu: ZZP) propisano da će tržišni inspektor uzeti u obzir predstavku potrošača tek nakon što je potrošač iscrpio pravni put iz članka 10. ovoga Zakona. .

Člankom 10. stavkom 1. ZZP-a je propisano da je trgovac dužan omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama, putem pošte i elektroničke pošte, a stavkom 6. istog članka ZZP-a je propisano da je trgovac dužan u pisanom obliku putem pošte, elektroničke pošte ili na način određen stavkom 2. ovoga članka ako je trgovac iskoristio mogućnost podnošenja pisanog prigovora i putem drugih sredstava mrežne komunikacije, odgovoriti na prigovore iz stavaka 1. i 2. ovoga članka u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora sukladno obavijesti trgovca o načinu podnošenja pisanog prigovora iz stavka 4. ovoga članka, jasno se izjašnjavajući prihvaća li osnovanost prigovora potroša....

Zaključno, ukoliko Trgovac ne riješi mirnim putem reklamaciju u razumnom roku upućujemo Vas na podnošenje predstavke sa svim gore navedenim elementima na adresu Državni

Moj odgovor
Poštovana gospođo .....

kao što sam i predmnijevao, dvoje ozbiljnih ljudi troši vrijeme, papir, znanje .....da bi ustanovili; Ibis redibis, numquam peribis in bello...
Zakon je pisan i morao bi se zvati Zakon o zaštiti trgovaca, sitno-kaluđerskih prevaranata, korporativnih đukaca i kurvinih sinova.
(Posebno su zanimljive tzv. odredbe zakona koje govore o razumnom razdoblju...)
Ali pošto sam u mirovini i imam vremena, nastaviti ćemo ovu bezmislenu prepisku!
10 eura je vrlo ozbiljan iznos, nadam se bar toliko vrijedi ljudsko dostojanstvo!


S poštovanjem
Klasičan hrvatski bloger/umirovljenik

Izgleda da ćemo morat mijenjati zakon!?











Post je objavljen 28.11.2024. u 13:54 sati.