Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vmedia

Marketing

Pre-sales aktivnosti koje za vas može obaviti agencija



Može li se pred-prodaja u nekom obliku delegirati vanjskoj agenciji za marketing? Iz iskustva vidimo da, uz dobru organizaciju, itekako može!

Uspjeh prodaje često ovisi o temeljitim pripremama prije nego se dogodi prodaja. Pre-sales faza zato igra ključnu ulogu u osiguravanju da potencijalni kupci ne samo razumiju vašu ponudu, već da su dovoljno zainteresirani za daljnje korake. Ovdje do izražaja dolaze pre-sales aktivnosti koje možemo izvesti kao vaša marketinška agencija.

Ključne pre-sales aktivnosti koje za vas može raditi marketinška agencija, uštedjeti vam puno vremena i pomoći da maksimalno iskoristite prilike na tržištu...

1. Analizirajmo vaše tržište i konkurenciju
Prva i možda najvažnija pre-sales aktivnost je detaljna analiza tržišta. Agencija analizira vašu industriju, trendove, konkurente i buduće klijente, kako bi razumjela gdje su najveće prilike.

Analiza uključuje: identificiranje vaših glavnih konkurenata i njihovih strategija, prepoznavanje tržišnih prilika koje vaša tvrtka može popuniti, te analiza potražnje za vašim proizvodima ili uslugama u određenom segmentu.

2. Izrada lead generation strategije
Lead generation, ili generiranje potencijalnih prilika, ključno je za pre-sales fazu. Agencija za vas izrađuje i implementira strategiju za prikupljanje kvalitetnih leadova koristeći razne alate i kanale, kao što su: e-mail marketing, Google Adwords, društvene mreže, optimizacija za tražilice ili tzv.SEO, webinari, whitepapers i e-knjige. Leadovi koji dođu iz ovih kampanja postaju stvarno zainteresirani za vaše proizvode ili usluge, što uvelike olakšava kasniju prodaju.

3. Kreiranje i distribucija sadržaja
Kvalitetan sadržaj igra ključnu ulogu u edukaciji i privlačenju potencijalnih klijenata. Agencija predlaže sadržaj prilagođen svakom koraku prodajnog lijevka, od svijesti do razmatranja i konačne odluke. To može uključivati:

- Blogove i članke koji rješavaju probleme vaše ciljne publike.
- Studije slučaja koje prikazuju uspjehe vaših dosadašnjih klijenata.
- Video sadržaje, vodiče i infografike koje objašnjavaju vrijednost vaših rješenja.

4. Segmentacija i kvalifikacija leadova
Nakon što agencija generira leadove, sljedeći korak je njihova segmentacija i kvalifikacija. Ovo uključuje procjenu svakog leada prema kriterijima kao što su industrija, veličina tvrtke, budžet i interes za vašu ponudu. Na ovaj način, prodajni tim može se fokusirati samo na one leadove koji imaju najveći potencijal za konverziju. Također, i iz svakog lead izvući maksimum za naredne kvartale i godine suradnje.

5. Nurturing kampanje
Za leadove koji nisu spremni odmah donijeti odluku, agencija može kreirati nurturing kampanje. Ova vrsta kampanja održava interes potencijalnih klijenata kroz personalizirane informacije, čime ih polako "zagrijava" za prodajni proces. Nurturing kampanje su i odlična dugoročna strategija, koja osigurava da vaši leadovi ostanu zainteresirani dok ne budu spremni za kupnju.

6. Postavljanje CRM sustava
Agencija može implementirati i održavati vaš CRM sustav koji svima koji unutar vašeg tima sudjeluju u prodaji, omogućava praćenje svih leadova, njihovih interakcija i statusa u prodajnom procesu. CRM sustavi pomažu prodajnim timovima da ostanu organizirani, učinkovito komuniciraju s leadovima i ne propuste prilike za follow-up.

7. Izrada personaliziranih ponuda
Jedna od ključnih pre-sales aktivnosti je izrada personaliziranih ponuda. Agencija vam, temeljem vašeg briefa i detaljne analize, predlaže najoptimalnije prodajne poruke sa konkretnim pozivima na akciju. One uvelike povećavaju šanse za uspjeh u prodaji.

Agencija kao dugogodišnji partner
Nažalost, dok se aktivno i vrlo uspješno bavimo povećanjem prodaje za naše klijente, tu i tamo načujemo kako smo u planu samo za 1.godinu. A što nakon 1.godine? Oni najuspješniji agenciju su prestali gledati kao na jednokratni deal, već kao tim koji kada donosi rezultate, čuvaju kao 'oko u glavi'. Nijedna agencija ne može kvalitetno odrađivati previše pred-prodaje, zbog čega mnogi često ostaju odbijeni.

Skratite vrijeme potrebno za zaključenje prodaje, povećajte kvalitetu leadova i svoj potencijal za uspjeh. S dobrom pripremom, analizom i segmentacijom tržišta, kvalitetan sadržaj i automatizirani alati uvelike će vam omogućiti lakšu i učinkovitiju prodaju. Osigurajte još danas bolji omjer konverzije i dugoročni rast.



Post je objavljen 02.10.2024. u 11:09 sati.