VEGETIN KUHAR ŠALJE POLJUBAC
Vegeta koja je univerzalni dodatak jelima, a koju je 1959. u istraživačkom laboratoriju Podravke definirala Zlata Bartl koja je u to vrijeme radila u tom laboratoriju, " dobila je novi vizualni izričaj kojim podiže svoju vidljivost i globalnu atraktivnost", piše u priopćenju Podravka d.d. od 13. rujna. Dalje se navodi da je cilj je da Podravkina inovacija i globalno najprepoznatljiviji proizvod ovim redizajnom privuče nove generacije potrošača te dodatno doprinese općoj poznatosti Vegete.
Elementi dizajna Vegete izmijenjeni su na način da naglase ono najprepoznatljivije: kuhara, tipografiju i plavu boju. Boja na ambalaži i tipografija nisu se mijenjale već je logotip Vegete čišći i moderniji. Neizostavan lik, Vegeta kuhar, pojednostavljen je te mu je dodan poljubac. Još jedna promjena jest uvođenje elementa mužara sa sastojcima Vegete. Na taj je način Vegeta odmah smještena u svoje prirodno okruženje, kuhinju, i vizualno odražava sastav proizvoda.
Novi izgled Vegete predstavljen je na poslovnom sajmu REWE Für Sie 2024. u njemačkom gradu Kölnu. Sajam, koji organizira jedan od vodećih njemačkih i europskih trgovačkih lanaca, prigoda za predstavljanje novog izgleda Vegete, s obzirom na jačanje Podravkine pozicije i njenih ključnih brendova, posebno na tržištima zapadne Europe.
Usmjerenost na tržište zapadne Europe je u prvih šest mjeseci upravo u Njemačkoj donijela rast prodaje. U odnosu na isto razdoblje prošle godine u segmentu Prehrane prihodi od prodaje na tržištu Njemačke rasli su čak 78,4 posto, čemu je u najznačajnijoj mjeri doprinijela Vegeta.
Njemačka je u fokusu poslovanja Podravke i u narednom razdoblju te je jedno od najvažnijih tržišta Vegete zbog čega je upravo to tržište izabrano kao prvo na kojem će se pojaviti čuveni Podravkin brend u novom izdanju. Projekt redizajna Vegete realiziran je u suradnji sa svjetski uglednom agencijom za strateški marketing BrandOpus sa sjedištem u Londonu, navodi se u priopćenju Podravke. (mzz)
Post je objavljen 14.09.2024. u 17:28 sati.