Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vmedia

Marketing

Multitasking – supermoć ili prokletstvo?



Često na sastancima čujem kako se cijene osobe, koje dobro multitaskaju više složenih marketinških zadataka. Također čujem i da je nužno postalo 'ne bacati budžet u vjetar' i početi raditi s nekime tko je prošao barem desetljeće različitih projekata i zna biti kormilar broda.

Biti multitaksing osoba sve se više smatra supermoći, jer je to vještina koja brendovima donosi holistički pristup marketingu, bez početničkih pogreški i padova.

Hodajuća marketinška enciklopedija
Zamislite marketinškog stručnjaka koji zna sve - može dizajnirati privlačne bannere u Photoshopu, pisati primamljive oglase za Google, osmisliti strategije društvenih medija i analizirati podatke poput pravog detektiva. To je osoba koja može ući u bilo koji tim i dati svoj doprinos odmah, bez obzira treba li izgraditi strategiju brenda od 0, digitalni marketing, SEO, event management, LinkedIn ili e-mail kampanje.

Pravi stručnjak mora zna kako sve to povezati, baš kao što kuhar zna kako spojiti začine u savršeno jelo.

Svi volimo multitasking, zar ne?
I dok je to ponekad poput balansiranja tanjura u cirkusu, vrhunski marketinški stručnjak mora biti poput cirkuskog akrobata – ne ispuštati tanjur! Mora imati sposobnost da se istovremeno bavi SEO optimizacijom, kreiranjem sadržaja, analizom podataka i upravlja proračunom, te jasno razumije kako svi ti dijelovi funkcioniraju zajedno.

Ako želite plaćene kampanje na društvenim mrežama, važno je da ih radi osoba koje će ta kampanje uklopiti i u vašu SEO strategiju, dizajn i cjelokupnu viziju brenda, jer dobra Facebook kampanja može povećati pretraživanje brenda na Googleu. Isto tako, ako želite sadržajni marketing, vaš marketingaš mora razumjeti praćenje analitike, e-mail marketing, web dizajn, backlinkove i odnose s medijima, kako bi pravu informaciju dostavio pravim ljudima u pravo vrijeme.

Marketinški pijanist ne može svirati samo jednu tipku
Gledajmo na to ovako: vrhunski marketing stručnjak je poput pijanista. Ako zna svirati samo jedan akord, svira uvijek jedan te isti ton. Ako se potrudi naučiti sve, zajedno možete stvoriti simfoniju.

A što je sa specijalizacijom?
Da, specijalizacija je važna i ključno je razumjeti kako svaki dio marketinga doprinosi ukupnom uspjehu. Ali netko mora razumjeti, naučiti i neprestano usavršavati znanje svih dijelova koje specijalizanti odrađuju, kako bi bio najbolji mogući ravnatelj vašeg b(r)enda.

Zamislite samo izgradnju ili (re)branding vašeg weba - mnogi neiskusni reći će 'ma, to ćemo lako u Wordpressu, vi samo dostavite tekst!' A gdje je razgovor o sadržajnom marketingu, SEO-u, Google recenzijama, prikupljanju baze kontakata, suradnji s medijima, strategiji društvenih mreža, interaktivnosti i lakom budućem ažuriranju bez stalnih 'zakrpa'...nono

Nikakvi prečaci nikada nisu nijednu tvrtku i njen brend doveli do povećanja prodaje, ako se svaki dio marketinga odrađuje zasebno i sa puno kokoški u kokošinjcu.

Na terenu, ono što čini vrhunskog marketinškog stručnjaka nije samo tehnička vještina, već sposobnost sagledavanja cjelokupne slike, povezivanja različitih marketinških taktika i kanala te stalnog učenja i prilagođavanja novim trendovima.

'Mislite li da bismo i mi trebali biti na Instagramu, Tik Toku, You Tube Shortsu, Pinterestu...?' - i većina marketingaša lagat će da, naravno.

I ne zaboravite – malo šarma i humora uvijek pomaže da se prepozna stručnjak s kojim će vam biti zadovoljstvo raditi godinama! wave

Stoga, ako želite superjunaka iz svijetu marketinga za sebe, pripremite se zaroniti u njegov fascinantni svemir i poslušati što vam ima za reći. Uostalom, najuspješniji poduzetnici su oni koji znaju da je svaki djelić slagalice važan - i koji su uvijek spremni potruditi se pronaći onaj zadnji, koji će im dati krila greedy





Post je objavljen 03.09.2024. u 16:27 sati.