Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/marival11

Marketing

Ko to tamo leti

IMG-20240903-101858-letovi



02.08.24. Zoka je bio, po najavama Ureda predsjednika, na Pantovčaku gdje je upriličio svečani prijem povodom obilježavanja Dana pobjede i domovinske zahvalnosti i Dana hrvatskih branitelja te 29. obljetnice VRO Oluja.
Tog 02.08.24. letio je na relaciji Hvar – Zagreb – Hvar. Ja ne znam je li UH-60M bio parkiran na Hvaru, ali mi je ipak izglednije da je iz Zagreba letio po Zoku, pa je prava relacija bila Zagreb – Hvar – Zagreb – Hvar, jer je Zoka upriličio prijem i vratio se na Hvar.

04.08.24. Zoka je sa Hvara doletio u Sinj i vratio se na Hvar, da bi u Sinju sa predsjednicom Kosova, njenim suprugom i svojom Prvom materom u hrvata posjetio galeriju Sikirica i Muzej sinjske Alke i gledao sinjsku alku. Zoka je letio sa Mi-171 Sh. Letio je taj dan i UH 60M, ali na relaciji Brijuni –Sinj- Brijuni, pa pretpostavljam da je taj prevozio predsjednicu Kosova i njenog muža do Sinja. General – pukovnik Kundid sigurno zna od kud su krenuli ti helikopteri, jer jedino ako je jedan bio parkiran na Hvaru, a jedan na Brijunima – prikazane relacije su istinite. Ako su bili parkirani u Zagrebu, onda su i troškovi veći i relacije drukčije. Kundid je naveo da jedna operacija sadrži više uzlijetanja i slijetanja tih helikoptera, ali to nije dovoljno da javnost ne bi bila obmanuta.

10.08.24. Zoka je na maratonu lađa. Još je uvijek na Hvaru jer je prikazan let Hvar – Ploče – Hvar. Je li s njim na Hvaru bio parkiran i Mi – 171 Sh – ne zna se.

13.08.24. nije bilo najave gdje će biti, ali je tog dana opet letio od Hvara do Sinja pa nazad u Hvar. Možda je poželio vidjeti djedovinu jer helikopteri slijeću na sportski aerodrom tik do sela u kojem je živio njegov pokojni otac. Milanović se mogao spustiti helikopterom i onda samo odšetati do obiteljskog imanja u Glavicama. U Sinju ga kad sleti čekaju i vatrogasci, kao i ekipa Hitne pomoći.

22.08.24. Zoka je još na Hvaru, jer leti od Hvara do Zagreba. Sa helikopterom parkiranim na Hvaru ili bez - ne zna se.

25.08. 24. leti za Pulu, da bi vidio trku na prstenac u Barbanu. 26.08.24. sa Brijuna leti za Zagreb, sve sa M1 – 171 Sh.

Što kaže Copilot?

Let helikopterom UH – 60M Black Hawk od Hvara do Zagreba traje otprilike 1 sat Što se tiče potrošnje goriva , UH – 60M troši oko 600 litara goriva na sat leta.
Let helikopterom UH-60M Black Hawk od Zagreba do Hvara traje otprilike 1 sat u jednom smjeru. Dakle, za povratni let (Zagreb-Hvar-Zagreb) potrebno je oko 2 sata leta.
Što se tiče potrošnje goriva, UH-60M troši oko 600 litara goriva na sat leta. Za povratni let bi trebalo otprilike 1200 litara goriva.

Imaš li još kakvih pitanja ili trebaš dodatne informacije?


Pa pitam Copilota za M1 – 171 Sh. Naime, Zoka se kao pohvalio da ne leti blekhovkom, nego ruskim helikopterima. I kaže Copilot:

Generiranje odgovora za vas…
Šalje Copilot:

Let helikopterom Mi-171Sh od Hvara do Zagreba traje otprilike 1 sat. Što se tiče potrošnje goriva, Mi-171Sh troši oko 800 litara goriva na sat leta. Dakle, za ovu rutu bi trebalo oko 800 litara goriva.

Imaš li još kakvih pitanja ili trebaš dodatne informacije?


Pa sam ga pitala koji bi od ova dva helikoptera bio bolji po pitanju sigurnosti i troškova…

Pa mi je Copilot poslao zaključak:

Zaključak:

Ako je prioritet smanjenje troškova, UH-60M bi bio bolji izbor zbog niže potrošnje goriva. Što se tiče sigurnosti, oba helikoptera su pouzdana, ali UH-60M ima blagu prednost zbog naprednijih sigurnosnih značajki.
Imaš li još kakvih pitanja ili trebaš dodatne informacije?


A što reći. Budala...


Post je objavljen 03.09.2024. u 12:58 sati.