Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/turimti

Marketing

Ljeto, leto, lito...

Idu dani, doni po komiški jazik. Iđu... Turizam u Komiži još je živ. I, bit će sve dok ima nautike i onih koje traže "molo ribarsko misto". Nažalost struka za očuvanje autohtonosti, posebnosti ovog mjesta je iznevjerila. Umjesto dalmatinskog crijepa, krovovi, kuverte, gube trku s ravnim krovom. Škure umjesto standardnih boja počinju glumiti Santorini osobito nakon snimanja filma "Mmma Mia 2." Buniti se nema smisla jer "locco siva masa" Vas vrlo brzo proglasi onim koji "Ne voli Komižu!" mada si u njoj i s njom više od 50 godina. A, suština je što su osobni interesi pojedinaca gurnuli u drugi plan boljitak Grada. Umjesto napretka vidi se nazadak ali komu to reći. Turisti koji dođu na tri četiri noći ili na dnevnoj bazi u letu do "Modre špilje", neće uočiti razliku. Što bi rekao jedan dobro poznati "biznismen"; "Treba im uzeti lovu sad i odmah, šta sutra?!" Da, što će biti sutra nije tema ni briga onih koji bi zaista trebali biti zabrinuti za budućnost. Ako sam izdržao 50 godina u ljubavi za to misto, izdržat ću još. Bar tako mislim i osjećam. Problem je što sada ne mogu "zalijepiti" za post nove slike jer nisam ovladao novim alatima za njihovo postavljanje. Što se može. A, što je to danas idealno? - pitanje na koje nemam odgovora...

.
.
.
.

Post je objavljen 31.08.2024. u 15:41 sati.