Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/supatnikll

Marketing

U smiraj ankete

Ne znam koje su vaše kvalifikacije za promišljanje turizma, ja sam recimo osam godina radio kao recepcioner, zadnje tri u tada najboljem hotelu bivše propale tvorevine, nekoliko godina sam imao svoj ugostiteljski objekt, te se sa svojom dragom bavim turističkim najmom.

Dakle ako slučajno mislite da bi zbog svega navedenog možda mogao nešto znati, ja bi vas odmah utješio, i razočarao katastrofičare, neradnike i osobe smanjene inteligencije, i pogotovo one koje usreći bilo što loše što se u Hrvatskoj dogodi.

Ništa spektakularno se nije dogodilo, osim što je zbog kontinuiranog povećanja kapaciteta, ekonomske krize na emotivnim tržištima, i nekih manifestacija koje se povremeno događaju, došlo do preslagivanja na tržištu.

Samo notorne budale ne shvaćaju da ako je dvadeset tisuća vila s bazenima jednu godinu dobro popunjeni, nije realno očekivati da iduću godinu jednako dobro bude popunjeno i deset tisuća novoizgrađenih.

Zato ako se želite baviti turizmom, važno je da kao i u svakom drugom poslu imate vrhunski proizvod, i ne bojte se visokih cijena.

Sigurno se sjećate dežurnih katastrofičara, koji su pizdili da imamo jeftini masovni turizam, e isti ti debili sad jauču da je sve skupo, uglavnom što god da se uradi što se njih tiče katastrofa je zagarantirana.

Inače možete se opustiti, ako nema gostiju to nije vaš problem nego onih koji su investirali u turisrički sektor, na njima je da odluče što i kako dalje, uspiju ili propadnu.

Vi ostali možete mirno čekat da vas Ljubo Jurčić ili Katarina Pejović industrijaliziraju, ili možete sami poduzeti što god mislite da je najbolje.

Obzirom koliko ste pametni uspjeh je zagarantiran, i šteta je da takvi talenti propadnu.

Jedini problem koji ima hrvatski turizam, je nestrpljivost, stihijski pristup, i tipično hrvatsko razmišljanje da je sve to pičkin dim, ali i to će tržište riješit, oni koji ne znaju i nisu spremni učiti, će propast i preuzet će ih oni koji znaju.

I da se vratim na početak, sve neko moje iskustvo u turizmu, je skoro pa potpuno beskorisno, gosti se mijenjaju, navike se mijenjaju, želje čestitke i pozdravi su drugačiji.

Današnji poželjan gost je dobro plaćeni tridesetogodišnjak, koji je došao na pet dana, nije mu problem platit dobar hamburger 30 eura, i u dobrom klubu potrošit tisuću eura za noć.

Ne znam kako vas, ali mene kao iznajmljivača gosti koji bi iznajmili apartman za pedeset eura ne zanimaju, mogu šta se mene tiče ić di god oće.



Post je objavljen 21.08.2024. u 21:09 sati.