Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mehanicar

Marketing

Kako automehaničari varaju

Naišao sam na jedan članak gdje se nas automehaničare prikazuje kao lopove, da ćemo namjerno izazvati kvar da se ima više posla. To je jedna od gluposti koju sam pročitao o nama, a ima ih naravno više. Radim u ovlaštenom servisu i tamo takve stvari nisu moguće, za to se dobiva momentalni otkaz, ne samo za to, nego za bilo kakvu nemoralnu radnju.

Ne znam kako je kod drugih, možda stvarno ima lopova, nikad nisam bio u drugim servisu sa svojim auto, niti je itko od mojih prijatelja, obitelji bio negdje, pa ne mogu baš sto posto tvrditi da je sve čisto drugdje. Što se tiće ovlaštenog servisa, vjerujem da je sve kao i kod mene. A što se tiće ovih mehaničara koji rade doma(fušeri), to je malo drugačija priča.

Ti fušeri znaju napraviti glupost, ali iz mog iskustva, ta glupost se napravi iz nemara, a taj nemar proizlazi od onih fušera koji nikad nisu radili nigdje, niti su po struci automehaničari, imaju premalo iskustva, ali se ipak time bave jer "znaju". Takav mehaničar će napraviti posao, ali ne kvalitetno, svi će sad pitati, vijak je vijak, kočnice su kočnice, zar se tu može nešto pogriješiti? Itekako se može i to često viđam kod stranaka koje dolaze nazad u servis, jer imaju neki kvar koji njihov mehaničar ne može riješiti, tek onda vidim koliko je to loše namontirano, nije očišćeno, pa blokiraju nove kočnice itd.

Ali svaki fušer koji ima iskustva i koji to stvarno radi i zna raditi, a ima ih stvarno jako puno, neće vas sigurno prevariti, jer to nije u njegovom, pa ni vašem interesu. Slobodno vjerujte vašem mehaničaru, sigurno taj vaš mehaničar radi negdje drugdje prije fušanja i zna jako dobro popraviti kvar, uvijek se dogodi nešto što ne zna ili ne može popraviti, to je sasvim normalno, jer nitko ne zna sve.

Vjerujem da naši mehaničari u Hrvatskoj ne varaju, a zapamtite ovo, stranke koje su redovito prevarene, takve stranke će biti prevarene svuda jer je problem u njima, a ne u mehaničarima.

Drugi problem kod tih fušera, zašto auto nije sto posto i zašto ima grešaka nakon popravak, ste upravo vi, stranke. Dolazite kod nekog svog mehaničara jer je jeftiniji od ovlaštenog servisa i onda mu kažete da želite što jeftiniji popravak i samo ono osnovno, e to je najveća greška. Kad takva stranka dođe, mehaničar se ni neće potruditi jer zna da nćete platiti sve što bi trebalo, pa vam ni ne govori što sve treba, nego napravi samo ono osnovno kao što ste tražili.

Ne vjerujem u varanje, stojim iza svakog automehaničara, bio fušer ili radi u servisu, samo zato jer svaki mehaničar ima iskustva i zna što na autu još može ići, a što treba mijenajti. A vi kad dolazite kod svog mehaničara, da bi dobili savršen popravak, trebate naglasiti da pregleda cijeli auto, napiše sve što treba, a onda vi odlučujete što od toga želite poporaviti, a što još može ići, naravno uz savjet automehaničara. Dokle god ćete imati takav pristup, imat ćete siguran auto i nećete imati osjećaj da ste prevareni.

Mehaničari ne varaju, varate vi sami sebe i to je jedina istina.

Meni se dogodilo da je stranka donijela svoje ulje, i ja natočio naše, ulje je identično, jednostavno automatika, cijeli dan točim iz bačve, tako sam i u taj auto natočio iz bačve, stranci naravno to nije naplaćeno jer se podrazumijeva da ima svoje ulje. Problem je bio što je stranka doma otkrila da je ulje i dalje u gepeku. Tu je sad bila sumnja da uopće nisam zamjenio ulje, ok, razumijem stranku, ali dao sam objašnjene da je ulje zaminjeno, stavljeno je ulje od servisa, a to svoje ulje nek čuva za drugi put. I sad stranka i dalje ne vjeruje, a ja i dalje uvjeravam da sam ja u minusu, jer sam potrošio svoje ulje koje nije naplaćeno, i ajde na kraju stranka ipak popustila i rekla, ok, vjerujem. Mogao sam jedino zvati ponovo stranku da dođe i da pred njom ispustim čisto ulje i stavim to njeno, a identično je.

Ima i onih stranaka koje tvrde da ulje nismo zamjenili, što se nije dogodilo nikad, ali baš nikad u mojih 20g rada. To je jednostavno ne znanje i čitanje nekih članaka od "stručnjaka" kako oni sebe nazivaju, jer su završili fakultete, magistrirali i što sve ne za auto industriju, a u radioni nikad nisu bili ili možda odradili prasku koji sat. Takvi tvrde da ulje mora biti čisto nakon zamjene, što je totalni apsurd i jednostavno nemoguće. na benzicima to skoro i je tako, kad se izvadi mjerač, vidi se da je ulje svijetlo, ali kad bi ga se išlo odmah ispustiti, vidjelo bi se da je smeđe ili čak svjetlo crno, to je sasvim normalno, jer to ulje je ispralo svu prljavštinu na stjenkama motora. Svjetlo ulje bi jedino bilo kad bi se auto upalio, pa odmah to ulje ispusitlo i taj postupak ponovili nekoliko desetaka puta, kad bi se sve to dobro ispralo, tada bi ulje bilo čisto kao dok se točilo. A što se tiče dizela, on ima jako puno crne gareži u sebi i čim se motor upali, ulje je crno i to je jedino normalno i istinito. To ljudi ne znaju i misle da su prevareni. Negdje sam pročitao članak od jednog gospodina kojeg ne želim imenovati, koji tvrdi da ulja imaju razne aditive i šampone koji čiste motor, pa bi i nakon par tisuća kilometara ulje moralo biti čisto. Istina je da ulje to sve ima u sebi, ali kako ulje čisti stijenke motora, u isto vrijeme se radi i nova prljavština, a vjerujem da taj gospodin nikad nije probao ispustiti ulje nakon recimo 1000 ili 5000 kilometara.

Ima tu jako puno toga za reći, ali ono što je prava istina, nema prevaranata, ima samo loših vozača i loših stranaka, jer 80% kvarova na automobilu napravi vozač, a da toga nije ni svjestan.

Post je objavljen 31.07.2024. u 20:33 sati.