- Molitva je snaga koja je sposobna mijenjati povijest, ne samo osobnu, nego i cijelih naroda, čak i onih koji ne vjeruju u Boga, (p. Augustyn Pelanowski)
- Odg: Molitva je vidljiv način prihvaćanja vjere kao osnove za razgovor s nevidljivim Ocem! (eum).
- U životu srećeš samo dvije vrste ljudi – jedni ti pokazuju kakav Bog nije prema tebi, drugi kakav Bog jest prema tebi. Ne podcjenjuj ni jedne ni druge, jer svi imaju istu svrhu – pokazati ti da te Bog voli neizmjerno. Zato, ne zamjeraj prvima, jer oni još ne znaju da ih Bog voli savršeno! (objavljeno u Book.hr)
- Odg: Svi ljudi koji ti dolaze na put određuju smjer tvoga kretanja! (eum)
- Što je to slomljeni duh? Mislim da je to duh koji je na izmaku svih snaga. I samostalnost, i samovolja i samopravednost iščeznuli su. Došli smo do točke u kojoj se uzdamo samo u Boga; ni u nama ni oko nas nema više ničega na što bismo se oslonili. Od Boga ništa ne zahtijevamo, nego se jednostavno okrećemo Njegovoj milosti i Njegovoj vjernosti; ne vjerujući u vlastite zasluge, držimo se samo za Boga. (Autor: Derek Prince)
- Odg: To je zapravo definicija poniznosti. Poniznost nema nikakve veze sa ponižavanjem. (eum)
- „Oprostiti drugima ne možemo sami, nego je za to potrebna Božja milost“, kaže profesor Tomislav Ivančić. „Bog čeka na našu odluku za praštanje, da kažemo: Bože, hoću oprostiti. Ja se ne želim vezati za nepraštanje. Želim biti slobodan/na. Ne želim se vezati za ono negativno u toj drugoj osobi i želim biti slobodan/na i sretan/na bez obzira na ono što se među nama dogodilo. „Naše srce treba biti slobodno i čisto za Boga, on tada može djelovati u nama. Ako nije tako, onda je to zapreka za Boga. Kad smo oprostili, onda Bog nadoknađuje štetu i nama i toj osobi. Sada trebamo odlučiti da se više nikada nećemo izražavati negativno o toj osobi, nećemo o njoj ni misliti negativno, a kamoli govoriti. Trebamo odlučiti da ćemo je zavoljeti poput malog djeteta.“ (profesor Tomislav Ivančić)
- Odg: Sve to stoji poštovani prof. oprost je jedno a zavoljeti drugo. Dok se primatelj oprosta iskreno ne ispriča, dok ne vrati ukradeno, ili ne završi sud, istina - božanska ljubav je uvijek tu, olakšanje praštanja također, ali ljubav ovisi o ravnoteži koja je uspostavljana nadoknadom, razumijevanjem, uvažavanjem i poštivanjem dvaju osoba. Odricanjem lopovu mogu oprostiti ali ga ne mogu voljeti kao dijete dok na neki način ne vrati dug i tako pokaže da je odrasla osoba dostojna makar one neupitne božanske ljubavi. (eum).
Post je objavljen 08.07.2024. u 00:42 sati.