Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

SOFTVERSKA TVRTKA BRAZE PREDSTAVITI ĆE SE U ZAGREBU



PRILAGOĐAVANJE TRENDOVIMA

Američku softversku tvrtku Braze, u Hrvatsku dovodi LeverUP, konzultantska tvrtka za marketinške tehnologije u regiji, i poziva na zajednički događaj 12. lipnja
Godine 2023. Gartner Magic Quadrant s razlogom je uvrstio Braze na popis lidera u domeni višekanalnih marketinških platformi – kao marketinšku platformu nove generacije, Braze je vrlo učinkovit kod savladavanja brojnih izazova i prilagođavanja trendovima, zbog čega njegova globalna popularnost strelovito raste. Sada Braze stiže i na hrvatsko tržište, kamo ga dovodi LeverUP, vodeća konzultantska tvrtka za marketinške tehnologije u regiji te Brazeov lokalni partner.

Ova nova suradnja s Brazeom LeverUP-u će omogućiti da zaista odgovori na sve potrebe domaćeg tržišta, i “pomogne kompanijama da osnaže vlastiti marketinški tim, oslobađajući ih od operativne rutine uz pomoć umjetne inteligencije, te da postignu maksimalan povrat ulaganja u marketing”, kako kaže Daria Nemčonok, LeverUP-ova CEO i konzultantica za implementaciju.

“Veliko mi je zadovoljstvo započeti suradnju s LeverUP-om na tržištu na kojem zanimanje za korisničko iskustvo neprestano raste”, kaže Vesna Cosich, Brazeova potpredsjednica za Južnu Europu.

Ovo su neki od načina na koje vam Braze u suradnji s LeverUP-om može pomoći da se s lakoćom snađete u ovom kompliciranom procesu:
• Organizirana komunikacija s korisnikom na raznim komunikacijskim kanalima: Braze će vam omogućiti pregled više različitih kanala, primjerice e-mail, SMS, WhatsApp i push obavijesti, u samo jednoj platformi, te zajedničku logiku i kontrolu troškova za sve
• Efikasno korištenje podataka o korisnicima: uz Brazeovu pomoć moći ćete povezati više izvora podataka te na jednostavan način izgraditi sofisticirane segmente kupaca. Napokon ćete biti neovisni od IT tima!
• Personalizirani (ali i automatizirani) pristup svakom kupcu: prepustite repetitivne zadatke i stvaranje prilagođenog sadržaja umjetnoj inteligenciji
• Poboljšanje zadovoljstva korisničkom podrškom: i to uz smanjenje troškova!
• Povezivanje digitalnog i fizičkog profila kupca
• Marketinška automatizacija društvenih mreža i plaćenih oglasa: prilagodite sadržaj oglasa na Instagramu i Facebooku prema reakcijama vaših klijenata na promotivne e-mail poruke, i to u stvarnom vremenu
• Povećavanje odanosti kupaca: budite korak ispred konkurencije!


LeverUP i Braze održat će zajednički događaj predstaavljanja Brazea hrvatskom tržištu.
Zaintersirani će moći Brazeovu platformu vidjeti „u akciji“ i naučiti nešto novo iz “best cases” svjetskih brendova i to :

12. lipnja u vremenu od 15,30 do 19,00 sati. Događaj će se održati
na adresi; Prilaz baruna Filipovića 23A, Zagreb, Bar ‘Bez Naziva’ Lauba. Za ulaz je obavezna registracija putem LinkedIn eventa.
https://www.linkedin.com/events/7196435880532688896/

Izvor: Ja trgovac,mzz



Post je objavljen 06.06.2024. u 08:27 sati.